Όλοι όσοι ψάχνουν να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην τιμή του. Πόσο δε μάλλον τώρα που κάθε λίγο και λιγάκι αλλάζουν τα ποσά συνεχώς ανεβαίνουν, έως και μερικές χιλιάδες ευρώ. Πλέον αρκετά μικρά μοντέλα έχουν φτάσει τις 19.000-20.000 ευρώ στις αρχικές τους εκδόσεις, όταν λίγο καιρό παλαιότερα πωλούνταν αρκετά φθηνότερα.
Σε αυτά τα χρήματα όμως, ένας πιο απαιτητικός και ψαγμένος πελάτης μπορεί να αποκτήσει μικρομεσαίο αυτοκίνητο, γιατί η τιμή του έχει παραμείνει άκρως συμφέρουσα. Όπως ισχύει για το νέο Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS, το οποίο εκκινεί από μόλις 18.290 ευρώ στην έκδοση Premium. Στον εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματο άναμμα φώτων, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Πέρα από τον πλήρη εξοπλισμό του, το Hyundai i30 διακρίνεται και για την προσοχή που έχει δοθεί συνολικά στην κατασκευή του. Στο «τακτοποιημένο» εσωτερικό έχει γίνει χρήση μαλακού υλικού στο ταμπλό και στις πόρτες, τα επιμέρους σκληρά πλαστικά είναι στιβαρά, όπως αντίστοιχα ισχύει και για τη συναρμογή. Ακόμα και το «soft touch» πάτημα των διακοπτών δείχνει ότι όλα είναι σωστά μελετημένα στην καμπίνα του. Όσον αφορά τους χώρους, μια τετραμελής οικογένεια θα φιλοξενηθεί χωρίς καμία παραχώρηση. Για τις αποσκευές τα 395 λίτρα του πορτ μπαγκάζ είναι αρκετά, συν τις θήκες για μικροπράγματα που βρίσκονται κάτω από το δάπεδό του.
Ο γνωστός 1.000άρης turbo κινητήρας των 120 ίππων και των 175 Nm ροπής ταιριάζει κατάλληλα στο αυτοκίνητο, αφού συνδυάζει σβέλτες επιδόσεις με λογική κατανάλωση. Αρχικά διακρίνεται για την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία, μιας και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου δεν εισχωρούν ενοχλητικοί θόρυβοι ή δονήσεις. Επιπλέον, το μηχανικό αυτό σύνολο διαθέτει καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει εύκολα στροφές όταν χρειαστεί, προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 196 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,4-6,2 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 123-141 γρ./χλμ.
Ένα ακόμα προσόν του i30 είναι άνεση που παρέχει στην οδήγηση, μαζί με τη φιλικότητα στους χειρισμούς. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς φιλτράρουν με μαεστρία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και σε συνδυασμό με το χαμηλό θόρυβο κύλισης, το μικρομεσαίο Hyundai μεταφέρει ξεκούραστα τους επιβάτες του. Ταυτόχρονα, το αυτοκίνητο πατάει πολύ καλά και δεν θα φοβίσει τον οδηγό του ακόμα και σε γρήγορες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Αντίστοιχα και σε διαδρομές με στροφές οι λογικές κλίσεις του αμαξώματος, μαζί με τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και το αμετακίνητο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, γεμίζουν σιγουριά και ασφάλεια τον χρήστη του.
Source: www.autogreeknews.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου