Επαναφορά του διαγωνισμού με απόφαση του υπουργείου ΥΠΟΜΕ. Ποιες είναι οι οποίες θα πρέπει να επανακαταθέσουν τις ανανεωμένες χρονικά προσφορές τους.
Πλήρη επαναφορά έχουμε στον διαγωνισμό για την εργολαβία-σκούπα του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία όπως είχε ανακοινώσει πρόσφατα ο υπουργος Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Με απόφαση του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, ζητήθηκε από τις εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό να ανανεώσουν την ισχύ των προσφορών τους προκειμένου το υπουργείο να προχωρήσει στην ανάθεση του έργου.
Οι εταιρείες οι οποίες θα πρέπει να επανακαταθέσουν τις ανανεωμένες χρονικά προσφορές τους είναι οι:
-Μυτιληναίος
-GD Infrastrutture
-Intrakat
-ΑΒΑΞ
Σύμφωνα με την απόφαση οι προσφορές θα πρέπει να
ανανεωθούν μέχρι την 30η Ιουνίου 2021 ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει μέσω του
ΕΣΗΔΗΣ (της ηλεκτρονικής πλατφόρμας διεξαγωγής των διαγωνισμών), να
κατατεθεί και εγγυητική επιστολή συμμετοχής. Η καταληκτική προθεσμία
υποβολής των σχετικών εγγράφων είναι η 24η Ιουλίου 2020.
Της απόφασης αυτής, είχε προηγηθεί άλλη που
ανακαλούσε την απόφαση περί ματαίωσης του διαγωνισμού, σύμφωνα με την
σχετική απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Ο διαγωνισμός έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2018 και έμεινε μπλοκαρισμένος από αλλεπάλληλες δικαστικές προσφυγές.
Μετά την χρονική επιμήκυνση της προσφοράς των
συμμετεχόντων, θα προκύψει ο μειοδότης και τελικά ανάδοχος του έργου. Τα
χρονικά περιθώρια του έργου είναι ιδιαίτερα στενά καθώς εφόσον έχουμε
ανάδοχο που υπογράψει μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να τρέξει άμεσα
και χωρίς χρονοτριβή στην ολοκλήρωση του μέχρι το τέλος του 2023 όπου
και εκπνέει το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Πρώτη προτεραιότητα είναι η παράκαμψη Αμφιλοχίας,
έργο που υποθετικά θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί εδώ και αρκετά χρόνια.
Το τμήμα αυτό, το πιο δύσκολο του άξονα της Αμβρακίας Οδού, είναι το
πλέον προχωρημένο με πηγές να αναφέρουν ότι θα χρειαστούν έργα κάποιων
μηνών. O αυτοκινητόδρομος Άκτιο-Αμβρακία, μήκους 48,5χλμ έχει
χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2+2 λωρίδες ανά ρεύμα
κυκλοφορίας και ανισόπεδους κόμβους και με τη λειτουργία του αναμένεται
να αυξήσει γεωμετρικά τα επίπεδα οδικής ασφάλειας σε ένα δρόμο που κάθε
χρόνο θρηνούμε την απώλεια πολλών ανθρώπινων ζωών.
Γράφει ο: Νίκος Καραγιάννης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου