links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Ανέκδοτο: Η εξομολόγηση ενός ηλικιωμένου…

Ένας ηλικιωμένος πάει για εξομολόγηση μετά από πολλά πολλά χρόνια.
-"Πάτερ μου, το 1943 μια όμορφη ξανθιά μου χτύπησε την πόρτα και μου ζήτησε να την κρύψω από τους Γερμανούς. Εγώ την έβαλα στην αποθήκη."
-"Ήταν υπέροχο αυτό που έκανες" λέει ο ιερέας.
-"Ναι αλλά ήμουν αδύναμος Πάτερ και εκείνη τόσο ευγνώμων που μου ζητούσε να με ξεπληρώνει με σεξ"
-"Κοίτα παιδί μου" συνεχίζει ο ιερέας. "Ήσαστε και οι δύο σε μεγάλο κίνδυνο και θα υπέφερε η κοπέλα αν την έβρισκαν οι Γερμανοί. Ο Θεός με τη σοφία και το έλεός Του θα ζυγίσει το καλό και θα σε κρίνει επιεικώς. Είσαι συγχωρεμένος"
-"Σ' ευχαριστώ Πάτερ" λέει ο ηλικιωμένος "μου έβγαλες ένα μεγάλο φορτίο από πάνω μου."
"Αααα! πριν το ξεχάσω έχω άλλη μια ερώτηση"
-"Τι;" λέει ο παπάς.
-"Να της πω ότι τελείωσε ο πόλεμος;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE