links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Απολαύστε τον "φιδοκτόνο" από τις Σέρρες, έγινε και τραγούδι!! (video)

Τον γύρο του διαδικτύου κάνει τις τελευταίες ημέρες ο γνωστός ως φιδοκτόνος από τις Σέρρες.
Τώρα τον έκαναν και τραγούδι οι  ''The Athenian''

Απολαύστε το...

The Αthenian - Φίδι καλό μόνο νεκρό
Στίχοι:


Καθόμουν ήρεμος στο σπίτι ήταν μέρα για αραλίκι
και είχα απλώσει και τα πόδια πάνω στο σκαμπό
Καθόμουν με φραπέ στο χέρι και είχα στο άλλο το μπεγλέρι
ξαφνικά φωνάζει η γυναικά μου "γρήγορα φίδι βάλε μπότες και έλα εδώ"

Φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι μια μπαλτια του ρίχνω
φίδι καλό μόνο νεκρό και έτσι ρίχνω στο ψαχνό
Φίδι καλό μόνο νεκρό πιάνω σκούπα ξαναρίχνω
και αυτό μένει και κοιτάει με βλέμμα δολοφονικό


κσσσ κσσσ sound κάνει για να με τρελανει


Εγώ κοιτούσα τη δουλειά μου , την έβρισκα με τα γυαλιά μου
καθρεφτες είχα επιλέξει, για να μαι τρεντυ αρσενικό
Φορούσα τιραντε φανέλα παντόφλα και σορτσάκι τρελα
μα ξαφνικά φωνάζει η γυναίκα μου "γρήγορα φίδι βάλε μπότες και έλα εδώ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE