links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Ανέκδοτο: Η σύζυγος και το sex!

Ένα ανδρόγυνο πηγαίνει στο γιατρό. Λέει η γυναίκα ότι έχουν κάποιο πρόβλημα στο γιατρό…

Γιατρός: Τι πρόβλημα;

Γυναίκα: Είμαστε παντρεμένοι 20χρόνια.

Γιατρός: Μπράβο, αλλά δεν καταλαβαίνω ακόμα ποιο είναι το πρόβλημα;

Γυναίκα: Όταν ξυπνήσουμε το πρωί ορμάω στον άνδρα μου τον βάζω κάτω τον φιλάω τον χαϊδεύω και κάνουμε έρwτα.

Γιατρός: Δε βλέπω ακόμα πού είναι το πρόβλημα. Βέβαια λίγα ζευγάρια μετά από….τόσα χρόνια γάμου διατηρούν τόσο έντονη σeξoυαλική ζωή αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα έλεγα ότι είναι κάτι το ανησυχητικό.

Γυναίκα: Δεν τελείωσα γιατρέ μου. Όταν ο άνδρας μου επιστρέψει από τη δουλειά για μεσημεριανό, πριν φάμε του ορμάω, τον βάζω κάτω, τον φιλάω, τον χαϊδεύω και κάνουμε έρwτα.

Γιατρός: Με εκπλήσσει η έντονη σεξoυαλική σας δραστηριότητα σε αυτή την ηλικία αλλά σίγουρα δεν θα ανησυχούσα.

Γυναίκα: Μα δεν τελείωσα γιατρέ μου. Όταν ο άνδρας μου επιστρέψει το βράδυ από τη δουλειά του ορμάω τον βάζω κάτω τον φιλάω τον χαϊδεύω και κάνουμε έρwτα. Πριν πέσουμε να κοιμηθούμε του ορμάω τον βάζω κάτω τον φιλάω, τον χαϊδεύω και κάνουμε έρwτα. Τη νύχτα ενώ κοιμάται τον ξυπνάω του ορμάω τον βάζω κάτω τον φιλάω τον χαϊδεύω και κάνουμε πάλι φικικι…

Γιατρός: Δεν έχω ξανακούσει τέτοια περίπτωση αλλά εύχομαι να συνεχίσετε έτσι, χαρείτε το όσο είναι καιρός.

Άνδρας: Δεν τελείωσε γιατρέ μου. Αφού φύγω για τη δουλειά έρχεται ο γαλατάς του ορμάει, τον βάζει κάτω, τον φιλάει, τον χαϊδεύει και κάνουν έρwτα. Έρχεται ο ταχυδρόμος του ορμάει, τον βάζει κάτω τον φιλάει τον χαϊδεύει και κάνουν έρwτα. Φωνάζει τον θυρωρό τα ίδια πάλι έρχεται ο μπακάλης με τα ψώνια του. Έρχεται ο χασάπης τα ίδια κάνει πάλι….αν έρθει ηλεκτρολόγος και ο υδραυλικός πάλι τα ίδια ορμάει κ.τ.λ.

Γιατρός: Α, εσείς κυρία μου είσθε άρρωστη!

Τότε η γυναίκα κλαίγοντας λέει στον άντρα της: Βλέπεις Γιώργο μου… δεν είμαι πουτ@να που έλεγες … άρρωστη είμαι η κακομοίρα.............

www.newspepper.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE