links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Ο Γιώργος Ν. Κασσαβέτης συγχαίρει τη Νομαρχιακή του Κινήματος Αλλαγής και δηλώνει «παρών»

Kasavetis.jpgΟ Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας Γιώργος Κασσαβέτης εύχεται καλή επιτυχία στο νέο Νομαρχιακό Όργανο του Κινήματος Αλλαγής. ;
Η ανακοίνωση:
Ως Γραμματέας της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Αιτωλοακαρνανίας, της μεγαλύτερης συνιστώσας του Κινήματος Αλλαγής, εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο Νομαρχιακό Όργανο. Είμαι δίπλα τους σε ότι χρειαστούν.
Επί τη ευκαιρία ευχαριστώ τους φίλους που με τίμησαν με την ψήφο τους τον Ιούνιο του 2016 και με τιμούν ακόμη με τη στήριξη και το ενδιαφέρον τους. Η στάση μου και οι θέσεις μου αποτελούν απόδειξη ότι είμαι υπέρ των ανοιχτών Δημοκρατικών διαδικασιών. Θα είμαι παρών σε όποια μελλοντική διαδικασία εκλογής οργάνου.
Καλή δύναμη στους επόμενους.
Ο Γραμματέας
ΤΗΣ Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Γιώργος Ν. Κασσαβέτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE