links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2024

Αγγελική Αγγελάκη - Η πρώτη εναερίτισσα οικοδόμος στην Ελλάδα..

Η Αγγελική Αγγελάκη μιλάει στο Short Stories για τη δουλειά της που δεν είναι καθόλου συνηθισμένη. Η Βολιώτισσα, η οποία έχει εργαστεί σε μεγάλα έργα όπως ο Πύργος Πειραιά, επαγγέλλεται εναερίτισσα τεχνικός

Είμαι 29 χρόνων. Ζω μόνιμα στον Βόλο. Επαγγέλλομαι εναερίτισσα τεχνικός τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Είχα ξεκινήσει ως βοηθός (και μαθητευόμενη κατά κάποιον τρόπο) πλάι σε έναν από τους πλέον ικανούς μάστορες στην Αθήνα.

Για ενάμιση χρόνο παρατηρούσα προσεκτικά τις επισκευές, τα κονιάματα, τις συνθέσεις υλικών και τα υπόλοιπα τεχνικά θέματα που απαιτεί μια κατασκευή. Με κέρδισε το οικοδομικό κομμάτι, αν και η δουλειά μου δεν εξαντλείται σε αυτό. Άλλωστε γνωρίζω πλέον πως κάθε επισκευαστική ανάγκη που θα βρεθεί στον δρόμο μου διαφέρει από την άλλη.

Στις επισκευές χρειάζεται γνώση των υλικών που θα χρησιμοποιήσεις για να μην υπάρχει αποκόλληση μεταξύ τους. Όπως επίσης χρήση οδηγιών που πολλές φορές δημιουργείς εσύ και τεχνική ώστε να μην πηγαίνει το υλικό σου χαμένο. Όλα αυτά όταν γίνονται στον αέρα απαιτούν ταχύτητα. Και αυτό γιατί τις περισσότερες φορές η στάση που έχει το σώμα σου στη διάρκεια της εργασίας είναι επίπονη. Έτσι λοιπόν προσαρμόζεις τα υλικά σου όλα να είναι ταχείας πήξης και παράλληλα δουλεύεις μικρές ποσότητες υλικού.

Πέραν των οικοδομικών εργασιών υπάρχουν αρκετές ακόμη ανάγκες: τοποθετήσεις καμινάδας, υδρορροές, καθάρισμα τζαμιών ή φωταγωγών και συχνά υδραυλικές δουλειές.

Στον κλάδο αυτόν εργάζονται πάρα πολλοί, χωρίς ωστόσο να έχουν ειδίκευση. Το να είσαι εναερίτης ή εναερίτισσα δεν σημαίνει ότι μπορείς να βρεις στην πράξη δουλειά, μιας και το να κρεμιέται κάποιος είναι χόμπι και όχι εργασία. Φυσικά εκτιμάται το να έχεις γνώσεις στον τεχνικό τομέα. Γι’ αυτό αφιέρωσα αρκετό χρόνο για να αποκτήσω αυτές τις γνώσεις. Συμμετείχα σε μεγάλα έργα, ένα εκ των οποίων είναι ο Πύργος Πειραιά.

Με κέρδισε το οικοδομικό κομμάτι, αν και η δουλειά μου δεν εξαντλείται σε αυτό. Άλλωστε γνωρίζω πως κάθε επισκευαστική ανάγκη διαφέρει από την άλλη

Συνέλεξα τις απαραίτητες γνώσεις και επέστρεψα στον Βόλο, τον τόπο καταγωγής μου, ώστε να στήσω την επιχείρησή μου και να φέρω στη Θεσσαλία ένα διαφορετικό στιλ εργασίας με δυνατότητες επίλυσης προβλημάτων που παραμένουν εκκρεμή λόγω μη προσβασιμότητας.

Είμαι πιστοποιημένη με την παγκόσμια πιστοποίηση IRATA στο level 2 και εργάζομαι πάντα με τα πρότυπα ασφαλείας. Επίσης είμαι πιστοποιημένη και από ελληνικούς φορείς και διασώστρια στην ομάδα Δέλτα της πολιτικής προστασίας, κάτι που βοηθάει στην ταχύτατη ανταπόκρισή μου σε ό,τι μπορεί να προκύψει.

Οι εναερίτισσες στην Ελλάδα είναι κάτω από δέκα. Ενεργές στη δουλειά ίσως είμαστε μόνο δύο. Η δική μου πρωτιά έγκειται στην ειδίκευσή μου. Είμαι η πρώτη εναερίτισσα στην Ελλάδα που ασχολείται με τα οικοδομικά!

Picture of Αγγελική Αγγελάκη
Η Αγγελική Αγγελάκη είναι εναερίτισσα τεχνικός

Αφήγηση στη Γεωργία Δρακάκη

Κεντρική φωτογραφία Από το προσωπικό αρχείο της Αγγελικής Αγγελάκη

 


Source: shortstories.gr


 

 

 

 


  










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE