Μια μεγάλη έρευνα της PwC δείχνει ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές
ενδιαφέρονται για αυτοκίνητο με συνδρομή και έχουν σε δεύτερο πλάνο
αγορά αυτοκινήτου και leasing.
Στα επόμενα πέντε χρόνια, σχεδόν οι μισοί από τους καταναλωτές (49%) σκέφτονται να αποκτήσουν αυτοκίνητο μέσω συνδρομής, παρά να το αγοράσουν, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την συμβουλευτική και λογιστική εταιρεία PwC στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι καταναλωτές αποκτώντας αυτοκίνητο με συνδρομή, ουσιαστικά αποφεύγουν το υψηλό...Διαβάστε την συνέχεια...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου