links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Πώς Είναι να Μένεις Έγκυος την Πρώτη Φορά που Κάνεις Σεξ;


Έμεινα έγκυος την πρώτη φορά που έκανα σεξ. Δεν ήταν στα σχέδιά μου. Το σχέδιό μου ήταν να κάνω σεξ με έναν άντρα που θα παντρευόμουν. Δεν ήμουν παντρεμένη. Κόντευα να μπω στα 19, ζούσα σε φοιτητική εστία και είχα μέσα μου το σπέρμα ενός αγοριού που συνάντησα στην εκκλησία.
Ασπάστηκα την εκκλησία των Νοτίων Βαπτιστών στο γυμνάσιο, όταν μια φίλη με πήρε μαζί της σε ολοήμερη συνεδρία προσευχής στην εκκλησία της. Μπήκα πολύ γρήγορα και πολύ βαθιά στο πνεύμα: πήγα στο Disciples Now (ένα παραθεριστικό κέντρο για εφήβους που αγαπούν τον Ιησού), σε εκκλησιαστική κατασκήνωση και σε ιεραποστολικά ταξίδια.
Απομνημόνευα στίχους από τη Βίβλο για πλάκα. Σύντομα άρχισα να περνάω τα Σαββατοκύριακά μου χτυπώντας τις πόρτες αγνώστων για να τους πω για τον Ιησού και τους τρόπους με τους οποίους θα πάνε στον Παράδεισο. Το προγαμιαίο σεξ με έναν τύπο από την εκκλησία, πάντως, δεν ήταν ένας από αυτούς τους τρόπους.
Αν και οι γονείς μου ήταν χαλαροί επισκοπικοί, ήταν το ίδιο σφιγμένοι με το θέμα του σεξ όπως και οι βαπτιστές. Η λέξη σεξ δεν έπρεπε να ειπωθεί, ούτε να γίνονται ερωτήσεις σχετικές με αυτό. Ο αδερφός μου κι εγώ ήμασταν υιοθετημένοι και πιστεύω ότι τους άρεσε να πιστεύουμε ότι ποτέ δεν είχαν κάνει σεξ μεταξύ τους. Φυσικά, έκαναν.
Στην έκτη τάξη, ρώτησα τη μαμά μου για το σεξ ενώ ψωνίζαμε τζιν.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE