Επανήλθαν τα χαμόγελα για το έργο που θα
ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο της Αμβρακίας Οδού, ο οποίος είχε
προσωρινά παγώσει λόγω προσφυγή στην ΑΕΠΠ.
Η προσφυγή αυτή συζητήθηκε
στις 22 Νοεμβρίου και σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com
απερρίφθη. Αυτό σημαίνει πως ανοίγει πλέον ο δρόμος για την υπογραφή του
δεύτερου πρακτικού και την ανακήρυξη της Κοινοπραξίας ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ ως
προσωρινού αναδόχου.
Η απορριπτική απόφαση της ΑΕΠΠ, ήταν
σημαντικά δεδομένου του χαρακτήρα της προσφυγής που κινούνταν συνολικά
εναντίον όλων των εταιρειών που είχαν κατηγορηθεί για την δημιουργία
καρτέλ.
Η επόμενη μέρα για το διαγωνισμό είναι
να εγκριθεί η σύμβαση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, να οδηγηθεί στη Βουλή
και να υπογραφεί για να ξεκινήσει η κατασκευαστική περίοδος. Να
θυμίσουμε ότι η ανάδοχος κοινοπραξία έδωσε έκπτωση που φτάνει το 49,85%.
Το έργο έχει διάρκεια 30 μήνες και
εφόσον δεν έχουμε περαιτέρω καθυστερήσεις θα ολοκληρωθεί το πρώτο
εξάμηνο του 2022, παραδίδοντας ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο με 2 λωρίδες
ανά ρεύμα κυκλοφορίας, μήκους 48,5χλμ που θα ξεκινάει συνδεόμενη με την
Ιόνια Οδό από το νότιο άκρο της λίμνης Αμβρακίας και θα καταλήγει λίγο
πριν την υποθαλάσσια ζεύξη Ακτίου-Πρέβεζας.
Προτεραιότητα έχει δοθεί στο ανατολικό άκρο, την λεγόμενη Παράκαμψη Αμφιλοχίας, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την υπογραφή της σύμβασης.
Προτεραιότητα έχει δοθεί στο ανατολικό άκρο, την λεγόμενη Παράκαμψη Αμφιλοχίας, η οποία μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο από την υπογραφή της σύμβασης.
Το έργο έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση
ως έργο-phasing από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ ως έργο
phasing (έργο-γέφυρα που χρηματοδοτείται από δύο συνεχόμενα ΕΣΠΑ).
Την ίδια στιγμή αναμένεται και η
"κορδέλα" για την απόδοση των πρώτων 15χλμ της Αμβρακίας Οδού από το
Άκτιο μέχρι τη Βόνιτσα, πιθανότατα μέχρι το τέλος του έτους καθώς η
μοναδική εκρεμμότητα είναι η ηλεκτροδότηση του οδοφωτισμού.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου