Θετικές εξελίξεις και για το διπλό έργο στη Βόνιτσα |
Πέραν της επανεκκίνησης του έργου Ακτιο – Αμβρακία, που όλοι αντιλαμβάνονται την χρησιμότητα του αλλά και το γεγονός της παράδοσης των πρώτων 15 περίπου χιλιομέτρων του οδικού άξονα, φαίνεται πως «ξεκολλάνε» οι διαδικασίες γα το διπλό οδικό έργο της σύνδεσης της Λευκάδας με την Βόνιτσα και τον Άγιο Νικόλαο.
«Ξεκολλάει» το διπλό έργο στην Βόνιτσα
Να θυμίσουμε πως το έργο αυτό, με προϋπολογισμό 54 εκατ. (με χρηματοδότηση της Περιφέρειας και δημοπράτηση από το ΥΠΟΜΕΔΙ) , είχε «κολλήσει» σε επίπεδο Ε.Ε και πληροφορίες αναφέρουν πως είχε κατατεθεί ένσταση επειδή προέβλεπε σε κάποια σημεία νέα χάραξη. Αυτός ήταν και ο λόγος που δεν έπαιρνε το «πράσινο φως» , κάτι όμως που φαίνεται πως ξεπερνιέται με την αφαίρεση τμημάτων του έργου, που φαίνονται ως νέος δρόμος. Πρόκειται για ένα τμήμα του δρόμου Ακτιο – Άγιος Νικόλαος, που μάλλον θα κατασκευαστεί από διαφορετική εργολαβία. Μοιραία και ο προϋπολογισμός του έργου θα πέσει από τα 54 στα 49 εκατομ. ευρώ περίπου.49,7 εκατ. ευρώ για συντηρήσεις
Παράλληλα, η εντυπωσιακή αύξηση του προϋπολογισμού για συντηρήσεις-ασφαλτοστρώσεις του επαρχιακού οδικού δικτύου της Αιτωλοακαρνανίας, από τα 13 στα 49,7 εκατομ. ευρώ, περιλαμβάνει σημαντικές παρεμβάσεις, σε πολλά σημεία του τεράστιου οδικού δικτύου, μήκους 2.127 χλμ.Η αύξηση αυτή του προϋπολογισμού, σχετίζεται και με το γεγονός των κωλυμάτων που υπήρχαν με τις εκταμιεύσεις τα προηγούμενα χρόνια. Δεν θεωρείται πάντως καθόλου τυχαίο ότι αυτό επιτυγχάνεται την εκλογική χρονιά…
Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress.gr , στον σχεδιασμό υπάρχουν εκτεταμένες παρεμβάσεις στον δρόμο Μπαμπίνη – Αετός, δυτικά παράλια, Ναύπακτος-Ανω Χώρα-όρια Αιτωλ/νίας, ορεινή Τριχωνίδα, Αιτωλικό-Λυσιμαχεία-Αγγελόκαστρο-Καλύβια-Αγρίνιο κλπ.
Προβλέπονται ακόμη παρεμβάσεις σε πολλά άλλα σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου, που ουσιαστικά τα προηγούμενα χρόνια είχε αφεθεί στην τύχη του και σήμερα βρίσκεται σε άθλια κατάσταση.
Οι άλλοι οδικοί άξονες
Κατά τα άλλα, υπάρχουν και οι μόνιμες διεκδικήσεις, για τις οποίες το 2019, τρέφονται ελπίδες πως μπορεί να μιλήσουμε για θετικές εξελίξεις: Την σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια, την αναγκαία απεμπλοκή της σύνδεσης του Πλατυγιαλιού με την Ιόνια (σ.σ. κάτι που φαντάζει περισσότερο από αναγκαίο, μετά και τις πληροφορίες για πώληση του λιμανιού σε επενδυτές) , την απεμπλοκή του έργου Αγρίνιο – Αη Βλάσης στα πρώτα του χιλιόμετρα, την ζεύξη της Λευκάδας με την Αιτωλοακαρνανία, το έργο Πογωνιά-Πλαγιά (από Βαθυαβάλι έως Πλαγιά) που πρόσφατα δημοπρατήθηκε κλπ.Μόνο μέσα από δρόμους που θα συνδέονται μεταξύ τους και θα βγάζουν περιοχές από την απομόνωση, υφίστανται πλέον και οι αναπτυξιακές προοπτικές στην Αιτωλοακαρνανία, σε μια τελείως νέα βάση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου