links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Παραίτηση Δημοτικού Συμβούλου στο Δήμο Αμφιλοχίας

Παραίτηση Δημοτικού Συμβούλου στο Δήμο Αμφιλοχίας
e-maistros.gr
Μετά την παραίτηση του Αντιδημάρχου κ. Γ. Σιατή πριν λίγες μέρες και την αντικατάσταση από τον πρώην Διευθυντή ΔΕΥΑΑ και Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κ. Κοπίδη, μια νέα παραίτηση αλλάζει τη σύνθεση της πλειοψηφίας στο Δήμο Αμφιλοχίας.

Λόγο προαγωγής της υπηρεσιακής ιδιότητας που προκαλούσε ασυμβίβαστο στη θέση του αξιώματος του δημοτικού συμβούλου σύμφωνα με το νόμο του Καλλικράτη, παραιτήθηκε χθες από δημοτικός σύμβουλος κ. Χ. Καλύβας από τη ΔΕ Μενιδίου.

Μιλώντας στο «Μ» ο Χρ. Καλύβας τόνισε.
«Λόγο του ασυμβίβαστου παρέδωσα χθες 3 Ιανουαρίου την παραίτηση μου ως Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Αμφιλοχίας. Ήταν Μάιος του 2014, όταν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από το δήμαρχο Απόστολο Κοιμήση, προκειμένου να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο, στη θέση των δημοτικών συμβούλων της δημοτικής ενότητας Μενιδίου. 
Μετρώντας τις δυνάμεις μου και ύστερα από τις παραινέσεις φίλων οι οποίοι γνώριζαν ότι παραμένω ενεργός στα πολιτικά δρώμενα της περιοχής μου, αποδέχτηκα την πρόσκληση, αναμετρήθηκα στις δημοτικές εκλογές και κατέλαβα τη θέση του δημοτικού συμβούλου. Στο ελάχιστο χρονικό διάστημα των δύο ετών, έδωσα όλες μου τις δυνάμεις, για να προωθήσω τα προβλήματα και τις αγωνίες των συμπολιτών μου. 
Θεωρώ ότι η υπηρεσιακή μου ιδιότητα, άφησε στη μέση όσα ήθελα συνολικά να προσφέρω. Θέλω να ευχηθώ στον αντικαταστάτη μου και σε όλα τα μέλη, να δώσουν όλες τις δυνάμεις για την προώθηση των αναγκών του μεγαλύτερου γεωγραφικά δήμου της δυτικής Ελλάδας και να αντιληφθούν ότι οι δήμοι είναι οι μόνοι που δεν θα πρέπει να αντιπολιτεύονται χρώματα και κόμματα. Οι ανάγκες των συμπολιτών μας είναι πάρα πολύ μεγάλες και θα πρέπει τα αξιώματα αυτά αν δεν μπορούν να τις καλύψουν τουλάχιστον να τις προωθούν κατάλληλα».

Ο πρώτος επιλαχών για τη θέση του δημοτικού συμβούλου της ΔΕ Μενιδίου είναι ο Γαβριήλ Τσιάπαλης.

Ο Χρ. Καλύβας γεννήθηκε το 1974 στην Άρτα, υπηρετεί στο Λιμενικό Σώμα και έχει έντονη ενασχόληση με τα κοινά, τόσο σε πολιτικό όσο και σε αθλητικό επίπεδο

e-maistros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE