ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2016

Ο Σπίρτζης για τα έργα του Νομού μας..

Έως το τέλος του έτους παραδίδεται το Κουβαράς – Αμφιλοχία
Η παράκαμψη Αμφιλοχίας θα δοθεί μέχρι τέλος του έτους στην κυκλοφορία, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού.
Ολοκληρώθηκε η επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού με την επιθεώρηση που έγινε στη Σήραγγα της Κλόκοβας. Σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού στην κυκλοφορία θα γίνει προσπάθεια να δοθεί μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου η παράκαμψη της Αμφιλοχίας. «Υπολογίζουμε ότι περίπου 60 χιλιόμετρα θα είναι έτοιμα για να δοθούν.
Όχι πάντως το πρώτο, αν και η σήραγγα της Κλόκοβας στο μεγαλύτερο μέρος είναι έτοιμη, το πρώτο μέρος που συνδέεται και με τη γέφυρα του Ρίου – Αντιρίου, δεν είναι έτοιμο, γίνεται τώρα. Κι αυτό δεν είναι έτοιμο όχι γιατί καθυστέρησε η εταιρεία, γιατί είχαν καθυστερήσει οι απαλλοτριώσεις.
Τα γνωστά προβλήματα που γνωρίζετε εδώ και μια 10ετία» δήλωσε ο Χρ. Σπίρτζης διευκρινίζοντας ότι το τμήμα Κουβαράς – Αμφιλοχία θα είναι αυτό που θα δοθεί πρώτο σε κυκλοφορία. Και πρόσθεσε: «Το ευτύχημα είναι ότι η σήραγγα της Κλόκοβας διεκδικεί να πάρει διεθνές βραβείο ταχύτητας για την κατασκευή της, που αυτό δείχνει πάρα πολλά πράγματα για το ελληνικό τεχνικό δυναμικό, για τις υπηρεσίες μας και για τους εργολήπτες, για τους μηχανικούς μας και τους τεχνίτες μας».
«Και το Μάρτιο μετά από πάρα πολλά χρόνια επιτέλους η Δυτική Ελλάδα και η Ήπειρος, θα μπορεί να εξυπηρετείται από το σύνολο του έργου, έχοντας ένα ασφαλή αυτοκινητόδρομο, παρακάμπτοντας και ξεχνώντας την ταλαιπωρία της Παλιβούνας, της Κλόκοβας, με τα εγκαίνια που θα γίνουν για τη λειτουργική ολοκλήρωση του έργου από τον Πρωθυπουργό» ανέφερε ο Χρ. Σπίρτζης.

Σπίρτζης: Οφείλουμε να προχωρήσουμε την σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια

Όπως ήταν αναμενόμενο ο Υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζης κατά τη σημερινή του επίσκεψη στην Ιόνια Οδό κλήθηκε να τοποθετηθεί για το αίτημα του Αγρινίου για κάθετη σύνδεση της πόλης με την Ιόνια Οδό.
Όπως είπε ο Χρήστος Σπίρτζης, «η σύνδεση του Αγρινίου είναι ένα έργο που οφείλουμε να το προχωρήσουμε» και συμπλήρωσε ότι «δεν είναι λογικό ο σχεδιασμός που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια, να συνεχίσει να γίνεται».
Μάλιστα, σε αυτό το σημείο έκανε ένα παραλληλισμό με την την Εγνατία Οδό λέγοντας πως «δεν είναι συνδεδεμένη με κανένα λιμάνι της χώρας, με καμία βιομηχανική περιοχή, με καμία τουριστική περιοχή και σχεδόν με κανένα αστικό κέντρο» και τόνισε: «Δεν θα επαναλάβουμε τα ίδια για τους αυτοκινητόδρομους».
Αυτή η αναφορά του Υπουργού Υποδομών είναι οπωσδήποτε θετική, αλλά μάλλον δεν αποτελεί είδηση, αφού προ μηνός περίπου και χωρίς να επισκεφθεί την περιοχής σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» είχε επιβεβαιώσει ότι το Αγρίνιο και η σύνδεσή του με την Ιόνια Οδό είναι στο σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών. Εκείνο που αποτελεί είδηση από τη σημερινή παρουσία του Υπ. Υποδομών στην Αιτωλοακαρνανία είναι ότι άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο το έργο να γίνει από την υπάρχουσα εργολαβία που κατασκευάζει την Ιόνια. Ωστόσο πολύ πρόσφατα όταν ο Πρωθυπουργός είχε επισκεφθεί την Ιόνια Οδό, είχε επειδή ότι το έργο είναι αδύνατο να γίνει από την υπάρχουσα σύμβαση παραχώρησης…. Πάντως ο Χρ. Σπίρτζης παρέπεμψε σε λεπτομερέστερες ανακοινώσεις σύντομα.
Σε κάθε περίπτωση θα είναι πάρα πολύ ευχάριστη έκπληξη να υπάρξει μια τόσο θέτικη εξέλιξη σε ένα θέμα που χρονίζει. Μέχρι όμως να υπάρξουν οι λεπτομερείς ανακοινώσεις και επειδή εσχάτως πολλά πράγματα στην κεντρική πολιτική σκηνή και στα θέματα της διαπραγμάτευσης με τους δανειστές για την αξιολόγηση «μυρίζουν» εκλογές, καλό είναι να κρατάμε μικρό «καλάθι»….

Ικανοποίηση Παπαναστασίου για τις δηλώσεις Σπίρτζη

Με τον Υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη συναντήθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Αγρινίου κατά τη διάρκεια επίσκεψής του Υπουργού στα εργοτάξια της Ιόνιας Οδού. Ο Γιώργος Παπαναστασίου, σε δηλώσεις του, επισήμανε την δίκαιη εξέλιξη της υπόθεσης της κάθετης σύνδεσης του Αγρινίου.
«Άκουσα με ικανοποίηση και ανακούφιση τις δηλώσεις του αρμόδιου Υπουργού Χρήστου Σπίρτζη για εξέλιξη του αιτήματος που αφορά στην κάθετη σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό. Όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών είναι ένα έργο που η Πολιτεία οφείλει να προχωρήσει επισημαίνοντας μάλιστα αυτό, που εμείς χρόνια φωνάζαμε, ότι δηλαδή εξαρχής ήταν παράλογος ο σχεδιασμός του έργου.
Θυμίζω ότι κάποιοι, όταν σχεδιαζόταν ο Δυτικός άξονας είχαν αγνοήσει την μεγαλύτερη πόλη σε όλο το μήκος της Οδού. Για την τοπική κοινωνία και τους φορείς που αγωνίστηκαν για την ευόδωση αυτού του σχεδίου αποτελούν δικαίωση οι σημερινές δηλώσεις και μάλιστα από τα πλέον αρμόδια χείλη. Εφόσον η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη, δεν μένει παρά να περιμένουμε και τις τελικές ανακοινώσεις».

Σπίρτζης για Άκτιο – Αμβρακία : Το βάρος στην παράκαμψη Αμφιλοχίας

Όπως ήταν αναμενόμενο ο Υπ. Υποδομών Χρ. Σπίρτζης κατά τη σημερινή του επίσκεψη στην Ιόνια Οδό κλήθηκε να τοποθετηθεί και για τις εξελίξεις γύρω από την κατασκευή του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία.
Κληθείς να σχολιάσει τις εξελίξεις για το οδικό τμήμα Αμβρακία – “Ακτιο, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία» και συμπλήρωσε. «Είναι ένα άλλο πονεμένο έργο, που εκεί δεν εμπλέκονται μόνο κακές συνθήκες και στρεβλώσεις των δημοσίων έργων, αλλά υπάρχουν και κακές υπηρεσίες από το τραπεζικό σύστημα». Στην συνέχεια ανέφερε ότι «αυτό που προβλέπουμε να γίνει, είναι να ολοκληρωθεί το τέταρτο κομμάτι και στα υπόλοιπα να γίνει μια εργολαβία, που σκοπεύουμε να ολοκληρωθεί με ασφάλεια.» Ταυτόχρονα, υπογράμμισε, ότι και αυτό το οδικό αυτό έργο θα εξυπηρετήσει τη Δυτική Ελλάδα.
Αν και από τις δηλώσεις του Υπουργείο Υποδομών προκύπτει ότι το βάρος πέφτει στην παράκαμψη της Αμφιλοχίας, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι τόσο αυτή η εργολαβία, όσο και αυτή της παράκαμψης Βόνιτσας πήραν πρόσφατα παρατάσεις για το τέλος του 2017, ενώ στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου η εργολαβία σκούπα ανακοινώθηκε πως θα αφορά ένα μικρό τμήμα του άξονα σε μήκος 8,5χλμ που αφορά τα τμήματα των τριών πρώτων εργολαβιών.

http://www.agrinioculture.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

NEXT PAGE