Οι δίτροχες BMW θα μποορύν να εφοδιάζονται με “Intelligent Emergency
Call” με σκοπό την αποστολή βοήθειας στους αναβάτες σε κάποιο ατύχημα ή
άλλη έκτακτη ανάγκη .
Η ταχεία αποστολή βοήθειας στον τόπο ενός ατυχήματος ή σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης πολλές φορές σώζει ζωές, ιδίως όταν αφορά αναβάτες μοτοσικλετών. Για τον λόγο αυτό, η BMW Motorrad δημιούργησε το προαιρετικό σύστημα “Intelligent Emergency Call” με σκοπό την αποστολή βοήθειας στο σημείο που είναι απαραίτητη, όσο το δυνατόν ταχύτερα.
Το eCall χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε οχήματα BMW το 1999. Το 2007, το BMW Group επέκτεινε αυτό το σύστημα ασφαλείας, ιδρύοντας ένα έξυπνο διασυνοριακό τηλεφωνικό κέντρο. Από το 2018, το eCall γίνεται υποχρεωτικό για όλα τα νέα αυτοκίνητα.
Χάρη στα οφέλη συνέργειας με το τμήμα BMW Automobiles το σύστημα υπολογίζεται να διατίθεται προαιρετικά για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτες BMW από τις αρχές του 2017.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή ατυχήματος, το ‘έξυπνο’ σύστημα eCall, που ενεργοποιείται αυτόματα ή μηχανικά, διαβιβάζει δεδομένα θέσης, δηλαδή τις συντεταγμένες του σημείου του ατυχήματος στο Τηλεφωνικό Κέντρο BMW για να τεθεί σε λειτουργία η αλυσίδα διάσωσης. Μεταδίδονται η τρέχουσα θέση καθώς και πληροφορίες για την κατεύθυνση του ταξιδιού ώστε να εντοπίζεται ο αναβάτης σε σημεία που ανιχνεύονται δύσκολα, όπως διασταυρώσεις στον αυτοκινητόδρομο.
Το
eCall πρέπει να συνδεθεί με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας για να
ενεργοποιηθεί η αλυσίδα διάσωσης. Στην επιλογή “intelligent emergency
call”, η σύνδεση πραγματοποιείται μέσω της μόνιμα εγκατεστημένης κάρτας
κινητής τηλεφωνίας. Για τη σύνδεση δεν απαιτείται συγκεκριμένος πάροχος
κινητής τηλεφωνίας. Η υπηρεσία θα διατίθεται σε όλες τις Ευρωπαϊκές
χώρες.
Το intelligent emergency call αναγνωρίζει την σοβαρότητα του ατυχηματος μέσω μίας σειράς αισθητήρων και υπολογισμών και ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση σφοδρής πτώσης / σύγκρουσης, ενεργοποιείται αυτόματα και σε περίπτωση ελαφριάς πτώσης / σύγκρουσης αλλά με καθυστέρηση 25 δευτερολέπτων δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα ακύρωσης, ενώ μπορεί να ενεργοποιηθεί μηχανικά και από τον αναβάτη, πιέζοντας ένα μπουτόν στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, π.χ. για περιπτώσεις βοήθειας προς άλλους χρήστες του δρόμου.
Η κλήση έκτακτης ανάγκης δεν ενεργοποιείται αυτόματα σε ελαφρά ατυχήματα (π.χ. εάν η μοτοσικλέτα πέσει εν στάση ή σε ατυχήματα με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς να εμπλέκονται άλλοι χρήστες των δρόμων, ή όταν η μοτοσικλέτα πέφτει σε λακκούβα ή κατά τη διάρκεια off-road οδήγησης (π.χ. μικρά άλματα ή οδήγηση πάνω από εμπόδια).
Η ταχεία αποστολή βοήθειας στον τόπο ενός ατυχήματος ή σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης πολλές φορές σώζει ζωές, ιδίως όταν αφορά αναβάτες μοτοσικλετών. Για τον λόγο αυτό, η BMW Motorrad δημιούργησε το προαιρετικό σύστημα “Intelligent Emergency Call” με σκοπό την αποστολή βοήθειας στο σημείο που είναι απαραίτητη, όσο το δυνατόν ταχύτερα.
Το eCall χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε οχήματα BMW το 1999. Το 2007, το BMW Group επέκτεινε αυτό το σύστημα ασφαλείας, ιδρύοντας ένα έξυπνο διασυνοριακό τηλεφωνικό κέντρο. Από το 2018, το eCall γίνεται υποχρεωτικό για όλα τα νέα αυτοκίνητα.
Χάρη στα οφέλη συνέργειας με το τμήμα BMW Automobiles το σύστημα υπολογίζεται να διατίθεται προαιρετικά για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτες BMW από τις αρχές του 2017.
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή ατυχήματος, το ‘έξυπνο’ σύστημα eCall, που ενεργοποιείται αυτόματα ή μηχανικά, διαβιβάζει δεδομένα θέσης, δηλαδή τις συντεταγμένες του σημείου του ατυχήματος στο Τηλεφωνικό Κέντρο BMW για να τεθεί σε λειτουργία η αλυσίδα διάσωσης. Μεταδίδονται η τρέχουσα θέση καθώς και πληροφορίες για την κατεύθυνση του ταξιδιού ώστε να εντοπίζεται ο αναβάτης σε σημεία που ανιχνεύονται δύσκολα, όπως διασταυρώσεις στον αυτοκινητόδρομο.
Το intelligent emergency call αναγνωρίζει την σοβαρότητα του ατυχηματος μέσω μίας σειράς αισθητήρων και υπολογισμών και ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση σφοδρής πτώσης / σύγκρουσης, ενεργοποιείται αυτόματα και σε περίπτωση ελαφριάς πτώσης / σύγκρουσης αλλά με καθυστέρηση 25 δευτερολέπτων δίνοντας στον αναβάτη τη δυνατότητα ακύρωσης, ενώ μπορεί να ενεργοποιηθεί μηχανικά και από τον αναβάτη, πιέζοντας ένα μπουτόν στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, π.χ. για περιπτώσεις βοήθειας προς άλλους χρήστες του δρόμου.
Η κλήση έκτακτης ανάγκης δεν ενεργοποιείται αυτόματα σε ελαφρά ατυχήματα (π.χ. εάν η μοτοσικλέτα πέσει εν στάση ή σε ατυχήματα με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς να εμπλέκονται άλλοι χρήστες των δρόμων, ή όταν η μοτοσικλέτα πέφτει σε λακκούβα ή κατά τη διάρκεια off-road οδήγησης (π.χ. μικρά άλματα ή οδήγηση πάνω από εμπόδια).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου