Τετάρτη 22 Απριλίου 2026

Κλείνει στο τέλος του μήνα το γραφείο της ΔΕΗ στην Αμφιλοχία

ΓρΑφει ο ΜπΑμπης ΤσιρΩνης..

Κλείνει στο τέλος του μήνα το γραφείο της ΔΕΗ στην Αμφιλοχία
Αντιδράσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Η διακοπή λειτουργίας του γραφείου της ΔΕΗ στην Αμφιλοχία στο τέλος του μήνα προκαλεί ανησυχία στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει υπάρξει σχετική ενημέρωση για το επικείμενο κλείσιμο.

Το συγκεκριμένο γραφείο εξυπηρετούσε επί χρόνια μεγάλο αριθμό πολιτών, καλύπτοντας ανάγκες όχι μόνο της πόλης αλλά και των γύρω κοινοτήτων.

Σύμφωνα με την ενημέρωση, οι πολίτες καλούνται πλέον να εξυπηρετούνται από άλλες υπηρεσίες της επιχείρησης ή διαδικτυακά, γεγονός που δημιουργεί προβληματισμό, ιδιαίτερα για ηλικιωμένους και κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών που δυσκολεύονται με τη χρήση της τεχνολογίας.

Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο αναδιάρθρωσης των υπηρεσιών της ΔΕΗ, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και τη μείωση του λειτουργικού κόστους.

Ωστόσο, σε τοπικό επίπεδο εκφράζονται ήδη αντιδράσεις, καθώς η φυσική παρουσία της υπηρεσίας θεωρείται κρίσιμη για την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE