Τετάρτη 11 Μαρτίου 2026

Ένταξη στο Πρόγραμμα Δημογραφικής Ανάπτυξης επιδιώκει ο Δήμος Αμφιλοχίας

Κεραμίδι Βάλτου
Κεραμίδι Βάλτου

Έχοντας στην τελευταία απογραφή μείωση 12% στο πληθυσμό του, ο Δήμος Αμφιλοχίας ζητά να περιληφθεί στο Πρόγραμμα Δημογραφικής Ανάπτυξης του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.

Με σημαντικές αλλαγές επανέρχεται το πρόγραμμα μετεγκατάστασης πληθυσμού από τα μεγάλα αστικά κέντρα προς την περιφέρεια, με στόχο την αναστροφή της δημογραφικής συρρίκνωσης και την ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας σε περιοχές με μειωμένο πληθυσμό.

Το αναθεωρημένο πλαίσιο προσφέρει πλέον ενιαία επιδότηση έως 10.000 ευρώ για όσους αποφασίσουν να μεταφέρουν μόνιμα την κύρια κατοικία τους σε επιλεγμένες περιοχές της χώρας...

Συντάκτης Δημήτρης Παπαδάκης – Εφημερίδα «Συνείδηση»
Πηγή dytikafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE