links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024

Έφυγε από την ζωή ο σπουδαίος συνθέτης Μίμης Πλέσσας

Έφυγε από τη ζωή μία εβδομάδα πριν συμπληρώσει τα 100 του χρόνια ο διάσημος συνθέτης, μουσικός και πιανίστας Μίμης Πλέσσας, βυθίζοντας σε πένθος την Ελλάδα.

Ο Δημήτριος (Μίμης) Πλέσσας, γεννημένος στην Αθήνα στις 12 Οκτωβρίου 1924, θα γιόρταζε σύντομα τα 100 χρόνια του σε μια μουσική παράσταση αφιερωμένη στην πορεία του.

Η είδηση του θανάτου του ανακοινώθηκε από τη σύζυγό του, Λουκίλα Καρρέρ Πλέσσα, με μια συγκινητική ανάρτηση στα social media.

«Και ξαφνικά “Έπεσε βαθειά σιωπή…”…..”Κι εσύ δεν θα’σαι πλάι μου Αστέρι της Ζωής μου……” ….θα είσαι πάντα μέσα μου και θα με προσέχεις από ψηλά…..μέχρι να ξαναβρεθούμε Ψυχή μου. “Πέρασαν τόσα καλοκαίρια… βρέξαν τη στράτα μας φωτιές” στο κοινό μας ταξίδι ΖΩΗΣ που έφτασε στο τέλος του μέχρι να ανταμώσουμε και να το ξαναρχίσουμε…. Ευχαριστώ για όλα…. Σ’ αγαπώ για πάντα…..Γιατί η Αγάπη δεν τελειώνει ποτέ. Καλό ταξίδι Ψυχή μου… Καλή μας αντάμωση», έγραψε η Λουκίλα Καρρέρ Πλέσσα στη δημοσίευση της.

Εδώ η συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE