links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2023

Ανεκδοτο: 2 σφίχτες με μαυρισμένα μάτια συζητούν.

Δύο ''σφίκτες'' συναντιούνται στο γυμναστήριο και παρατηρούν ότι έχουν και οι δύο από ένα μαυρισμένο μάτι. Κάτι που γενικά δεν συμβαίνει τόσο συχνά καθώς δεν θα βάζει κάποιος με φουσκωτούς. 

Έτσι αφού κοιτιούνται για απλήρωτα στα μάτια και σκάνε ένα πονηρό γελάκι κατανόησης ρωτά ο ένας τον άλλον.

Έλα ρε Μητσάρα πώς το έπαθες εσύ αυτό το πράγμα;

Απο σαρδάμ απαντάει ο Μητσάρας. Εσύ Βαγγέλη μου; και εγώ από σαρδάμ Μητσάρα μου απαντάει ο Βαγγέλης

Για πες….

Ξεκινά ο Μητσάρας να λεει την ιστορία του

Να χθες είχα παέι για παγωτό και η πωλήτρια ήταν ένα ΤOYMΠANO αλλο πράγμα… ε και αντί να της πως βάλε μου 2 μπάλες παγωτό της είπα…βάλε μου 2 BυΖοMΠAΛΕΣ και να… μου τραβά μια και να το το μάτι.

Εσύ; πως το έπαθες;

Εγώ σήμερα το πρωί έτρωγα πρωινό με τη γυναίκα μου στο μπαλκόνι. Και κάποια στιγμή την κοιτάω και αντί να της πω Αγάπη μου μου περνάς λίγο το μέλι της είπα….

Μου χεις καταστρέψει τη ΖΩΗ ΓαMω THN ΠουTαNα σου τόσα χρόνια!

Koolnews.gr 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE