links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2022

Αγνώριστος ο Κώστας Πάσσαρης – Δείτε πώς είναι σήμερα ο διαβόητος κακοποιός. (Νέες εικόνες)

Ο Κώστας Πάσσαρης, σε μια σπάνια συνέντευξή του μέσα από τις ρουμανικές φυλακές υψίστης ασφαλείας όπου βρίσκεται, μιλάει στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα».

«Κανείς δεν γεννιέται άγιος, ούτε και δολοφόνος. Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου αγριεμένο», δηλώνει.

«Μου είχαν συμβεί διάφορα πράγματα και σε δικούς μου ανθρώπους. Ωστόσο, έχουν δίκιο σε αυτά που έλεγαν εκείνη την εποχή. Δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι σημαίνει ανθρώπινες αξίες, ενώ έβλεπα γύρω μου δικούς μου ανθρώπους να πεθαίνουν.

Δείτε πώς είναι σήμερα ο Κώστας Πάσσαρης στις παρακάτω φωτογραφίες:

Κώστας Πάσσαρης, Αγνώριστος: Πώς είναι σήμερα-Ποια η τεράστια αλλαγή για διαβόητο κακοποιό[photos]

Κώστας Πάσσαρης, Αγνώριστος: Πώς είναι σήμερα-Ποια η τεράστια αλλαγή για διαβόητο κακοποιό[photos]   Κώστας Πάσσαρης, Αγνώριστος: Πώς είναι σήμερα-Ποια η τεράστια αλλαγή για διαβόητο κακοποιό[photos]

nassosblog.gr
Source: nassosblog.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE