links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

Γιάννης Αντετοκούνμπο: Η ιστορία του μέσα από το «Naija Odyssey» (vid)

Γιάννης Αντετοκούνμπο
by: Σταυρούλα Μουστακάτου

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο μιλά για την διπλή κουλτούρα Ελλάδας και Νιγηρίας που τον έχει συνοδεύσει σε ολόκληρη τη ζωή του μέσα από το «Naija Odyssey» με εικόνες που προκαλούν δέος!

«Πες μου τώρα ποιος είναι και ποια διαδρομή τον έφερε εδώ...» λέει η Βερόνικα Αντετοκούνμπο στο ξεκίνημα της ταινίας μικρού μήκους του Giannis σε συνεργασία με τo WhatsApp που έχει συνδεθεί με την Ομήρου Οδύσσεια

pic: technspice.com

Μία ιστορία που ξετυλίγεται μέσα σε 12 λεπτά και εξηγεί την φύση του Έλληνα και Νιγηριανού Γιάννη Αντετοκούνμπο. «Γιάννης, The Greek Freak. Αυτό είναι το όνομα που μου έδωσε ο κόσμος. Όλα όσα είμαι, απλά σε ένα όνομα. Μία χώρα. Αλλά δεν είμαι εγώ. Δεν είναι όλα όσα είμαι. Ποιος είμαι; Υπήρχαν στιγμές που ούτε εγώ δεν ήξερα. Στην Ελλάδα ήμουν Νιγηριανός. Στην Νιγηρία ήμουν Έλληνας. Ζούσα στην μέση. Ανάμεσα σε δύο χώρες, δύο ταυτότητες. Δεν είχα κάτι να με δένει με το σπίτι. Μου δίδαξαν να βρίσκω δύναμη στις ρίζες μου» τονίζει χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Οι δύο κουλτούρες παρέμειναν μέσα του, από τις εποχές ως μικρό παιδί στα Σεπόλια, μέχρι και την πορεία του στο Μιλγουόκι με τη φανέλα των Μπακς. Το στέμμα που συμβολίζει το όνομά του στα Γιορούμπα δεν θέλει να χαθεί...

Όλα μέσα από το «Naija Odyssey», την οποία ο Γιάννης βιώνει όλα αυτά τα χρόνια... «Σε όλη την ζωή μου οι άνθρωποι προσπάθησαν να μου πουν ποιος είμαι. Αυτός που θα έπρεπε να είμαι. Από πού θα έπρεπε να κατάγομαι. Αλλά για μένα, για τόσες πολλές οικογένειες με ιστορία σαν την δική μου, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Είμαι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Είμαι ανάμεσα σε κόσμους, κουλτούρες...Μπορώ να είμαι Έλληνας και Νιγηριανός. Μπορώ να ανήκω σε περισσότερες από μία κοινότητες. Πάντα θα είσαι κάτι περισσότερο από τον εαυτό σου. Αντιπροσωπεύεις κάτι μεγαλύτερο. Αντιπροσωπεύεις εμάς. Όλους εμάς. Δεν υπάρχει κανείς σαν εμάς».

Source: www.gazzetta.gr

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE