links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τετάρτη 28 Απριλίου 2021

Ανέκδοτο: 2 φίλοι συζητάνε: «Έχεις εξομολογηθεί ποτέ;»

«Σου το ζητάω σαν χάρη να πας να εξομολογηθείς και να απασχολήσεις τον παπά, γιατί έχω ραντεβού με την γυναίκα του».

Με τα πολλά τον πείθει, ήταν και ο καλύτερος φίλος του… και πήγε να εξομολογηθεί.
«Έχω μιλήσει άσχημα στους γονείς μου.. και μετανιώνω» λέει στον παπά.
«Συγχωρεμένος» λέει ο παπάς.
«Έχω κλέψει ένα πακέτο τσιγάρα όταν πήγαινα λύκειο.. και μετανιώνω».
«Συγχωρεμένος» λέει ο παπάς.
Κι όλο θυμόταν και κάποια αμαρτία και πέρναγε η ώρα.

Κάποια στιγμή όμως δεν άντεξε και λέει στον παπά:
«Παπά και τώρα που μιλάμε διαπράττω αμαρτία…»
«Τι εννοείς τέκνον μου;»
«Σε καθυστερώ για να πάει ο καλύτερος φίλος μου με την γυναίκα σου…»
Και ο παπάς του λέει:
«Εσύ είσαι παντρεμένος τέκνον μου;»
«Ναι πάτερ…».
«Τότε λυπάμαι για εσένα παιδί μου! Η παπαδιά μου έχει πεθάνει εδώ και 5 χρόνια»!

Πηγή: www.newspepper.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE