links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

Ανέκδοτο: Ο γιδοβοσκός στη ζουγκλα!!

κατσικα

Μια φορά ένας βοσκός πήγε στην ζούγκλα ! Εκεί που καθόταν ήρεμος και έπαιζε την φλογέρα του ακούει ξαφνικά μια κραυγή. Ααααα Αααααα Ααααα! Γυρνάει και τι να δει! Ξεπρόβαλε μέσα από τις φυλλωσιές ο Ταρζάν ο βασιλιάς της ζούγκλας .

Εκεί που περπατούσε ο Ταρζάν ανάμεσα στο κοπάδι ακούει το σκύλο να γαβγίζει.

Γυρνάει και λέει στον βοσκό:

– Καλά ρε δεν ντρέπεσαι δεν τον ταΐζεις τον σκύλο; Δώσε του κανένα κοκαλάκι πεινάει.
– Καλά και εσύ που το ξέρεις;
– Εγώ είμαι ο Ταρζάν, μιλάω τη γλώσσα των ζώων!

Τι να κάνει και ο βοσκός δίνει ένα κόκαλο στο σκύλο. Περπατώντας λίγο παρακάτω ο Ταρζάν ακούει έναν γάιδαρο να … γκαρίζει.

Γυρνάει και λέει στον βοσκό:
– Καλά ρε βοσκέ γιατί δεν φέρνεις μια γαϊδουρίνα στον γάιδαρο για να ” ξεχαρμανιάσει”;
– Καλά ρε και συ που το ξέρεις ότι θέλει ο γάιδαρος να ” ξεχαρμανιάσει ” ;

– Εγώ είμαι ο Ταρζάν! Μιλάω τη γλώσσα των ζώων!

Τι να κάνει και ο βοσκός πάει μια γαϊδουρίνα στον γάιδαρο.
Εκεί που περπατούσε λίγο πιο πέρα ο Ταρζάν ακούει μια κατσίκα να βελάζει. Πριν προλάβει να πει τίποτα ο Ταρζάν πετάγεται ο βοσκός και λέει στον Ταρζάν:

– Ότι και να σου πει είναι ψέματα αυτή μου ρίχτηκε πρώτη!

Πηγή: www.newspepper.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE