links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021

Ανέκδοτο: Γιατρέ μου δεν κάνω sex!!

Ένας άντρας πηγαίνει σε έναν σεξολόγο. – “Γιατρέ μου. Έχω πρόβλημα. Δεν μπορώ να κάνω έρωτα”, του λέει.

– “Καλά φίλε μου”, του λέει ο γιατρός. “Πάρε αυτά τα χάπια και έλα σε 1 εβδομάδα να μου πεις τι γίνεται”.

Σε 1 εβδομάδα ο τύπος ξαναπηγαίνει. – “Τίποτε γιατρέ!”, του λέει. – “Δεν μπορεί”, λέει ο γιατρός. “Αυτά τα χάπια κάνουν και για γέρο 80 χρονών”.

– “Έλενα, πάρε τον κύριο πίσω από το παραβάν”, λέει στη νοσοκόμα ο γιατρός. Σε μία ώρα βγαίνει η νοσοκόμα σχεδόν σέρνοντας.

– “Καλά ρε φίλε, με δουλεύεις; Εδώ κόντεψες να την πεθάνεις την νοσοκόμα.

Τι δεν μπορείς να κάνεις έρωτα μου λες;», λέει ο γιατρός.

Και ο τύπος: “Μα γιατρέ μου εγώ δεν είπα πως έχω κάτι οργανικό. Αμα βρω το κάνω!”.

Πηγή: www.newspepper.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE