links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020

Ανέκδοτο : Η Σούλα, η Κούλα, η Τούλα και η… προχωρημένη γιαγιά!!

https://mi0.rightinthebox.com/images/640x640/201505/inoyvn1431060707729.jpg Ήταν τρεις αδερφές. Η Σούλα, η Κούλα και η Τούλα και συζητούσαν για το τι νυφικό θα βάλουνε στο γάμο τους.
Μαζί τους όμως ήταν και η κουφή γιαγιά τους.
Λέει η Σούλα:
– Εγώ στο γάμο μου θα βάλω ένα λευκό νυφικό στράπλες και λευκά γάντια μέχρι τον καρπό (δείχνοντας με το χέρι της τον καρπό της).
Λέει η Κούλα:
– Συμφωνώ, αλλά εγώ πιστεύω ότι το φόρεμα θα έδειχνε καλύτερα αν τα γάντια ήταν μέχρι τον αγκώνα (δείχνοντας με το χέρι της τον αγκώνα της).
Λέει και η Τούλα:
– Κι εγώ συμφωνώ, αλλά πιστεύω ότι θα ήταν πολύ καλύτερα, αν τα γάντια έφταναν πάνω από τον αγκώνα (δείχνοντας με το χέρι της πάνω από τον αγκώνα της).
Τότε η Σούλα λέει στην κουφή γιαγιά της:
– Τι λες κι εσύ, γιαγιά;
– Δε βαριέσαι κορίτσι μου, καλό παιδί να ναι κι όσο την έχει…

https://www.newspepper.gr/category/kaytapiperata/

Πηγή ανάρτησης: www.newspepper.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE