Αιφνιδιάζει η εικόνα με την ακροβατική στάση του άνδρα, που
κυριολεκτικά κρέμεται από το όχημα, ενώ αυτό κινείται. Ταυτόχρονα, η
φωτογραφική ματιά συγκινεί, γιατί παρουσιάζει μια διαφορετική Αθήνα,
αυτή της δεκαετίας του ΄70.
Κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί, ότι συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς γέμιζαν ασφυκτικά και οι τελευταίοι επιβάτες σκαρφάλωναν ριψοκίνδυνα στην πόρτα για να μπουν μέσα, έστω και την τελευταία στιγμή. Όμως, αυτός ο κύριος δεν είναι επιβάτης και ο δρόμος -αν και λεωφόρος- εκείνη την ώρα, δείχνει να έχει φυσιολογική κίνηση. Με άλλα λόγια, ετοιμαστείτε για την αποκάλυψη του γρίφου, που είναι κινηματογραφικός!
Κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί, ότι συχνά τα μέσα μαζικής μεταφοράς γέμιζαν ασφυκτικά και οι τελευταίοι επιβάτες σκαρφάλωναν ριψοκίνδυνα στην πόρτα για να μπουν μέσα, έστω και την τελευταία στιγμή. Όμως, αυτός ο κύριος δεν είναι επιβάτης και ο δρόμος -αν και λεωφόρος- εκείνη την ώρα, δείχνει να έχει φυσιολογική κίνηση. Με άλλα λόγια, ετοιμαστείτε για την αποκάλυψη του γρίφου, που είναι κινηματογραφικός!
Πρόκειται για Ζαν Πολ Μπελμοντό, που πρωταγωνιστεί στη γαλλική ταινία Le Casse (Οι ληστές) και προσπαθεί να ξεφύγει από τους Έλληνες αστυνομικούς, που τον καταδιώκουν. Επικεφαλής της καταδίωξης είναι ο Ομάρ Σαρίφ, που εκπροσωπεί τον νόμο, αλλά ο ίδιος είναι βαθιά διεφθαρμένος. Καθόλου πρωτότυπο σενάριο για την ελληνική πραγματικότητα, αλλά η αναδρομική ματιά στη Βασιλίσσης Σοφίας φέρνει νοσταλγία, καθώς το έγχρωμο φιλμ μας δίνει μια ενδιαφέρουσα οπτική γωνία της Πλατείας Μαβίλη του 1971 (κεντρική φωτογραφία).
Τα επόμενα καρέ του φιλμ αποτυπώνουν άλλα σημεία της Αθήνας, με τα μπλε λεωφορεία, τα τρίκυκλα και τις βέσπες στους δρόμους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου