
① Στην Βεράντα
Αφού έχει κατεβάσει καμιά 10ρια μπύρες λέει…
-Σ’ αγαπώ…..
-Τώρα εσύ μιλάς ή η μπύρα;;
-Εγώ μιλάω …… στη μπύρα..
② Το καμάκι στις μέρες μας:
1970….Έχω και κότερο,πάμε μια βόλτα;;;;2000…..Να σε πάω μία βόλτα με την PORSCHE;;;;
2011-19…..Έχω ανοιχτά καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;;;;
③ Στο τηλέφωνο:
– Τι κάνεις μωρό μου;– Σπίτι είμαι και σε σκέφτομαι, εσύ αγάπη μου;
– Είμαι στα μπουζούκια και κάθομαι ακριβώς πίσω σου…”
④ Σαββατοκύριακο
-Μωρό μου θέλεις να περάσουμε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο…;-Ναι… ναι αγάπη μου…!!!
-Ωραία, τα λέμε από Δευτέρα..!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου