links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

Καταγγελία αναγνώστη: Επικίνδυνος Δρόμος ...

 ΘΕΜΑ: «ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΤΟΝ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΔΡΟΜΟ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ – ΕΜΠΕΣΣΟΥ»

Στις 19/8/2018 ημέρα Κυριακή και ωρα 23:00  ανερχόμενος από Αμφιλοχία προς Βαρετάδα με το Ι.Χ. ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΟΧΗΜΑ και συγκεκριμένα στην τοποθεσία ΑΒΑΡΟΣ, δυο χιλιόμετρα περίπου από την είσοδο του χωριού Βαρετάδα, πέσαμε σε ‘’θανατηφόρα’’ λακκούβα με αποτέλεσμα να σκάσουν τα δυο αριστερά ελαστικά του οχήματος μου (εμπρός – πίσω).

Γλυτώσαμε στην κυριολεξία εγώ και οι συνεπιβάτες μου από τροχαίο ατύχημα που θα μπορούσε να μας κοστίσει και την ίδια μας τη ζωή σε ένα φαινόμενο που το μόνο χαρακτηρισμό που μπορώ να του αποδώσω είναι θαύμα.
Το επόμενο πρωί στις 20/8/2018 και αφού ακόμη δεν έχω ξεπεράσει το σοκ που υπέστη,
αναζήτησα τον τοπικό πρόεδρο της Βαρετάδας κ. Δημήτριο Σιακαπέτη και τον ενημέρωσα για το συμβάν προκειμένου να προβεί στις έμμεσες και απαραίτητες ενέργειες για την κατασκευή του οδοστρώματος.
Προς μεγάλη μου λύπη με πληροφόρησε ότι οι συγκεκριμένη λακκούβα στην τοποθεσία υπάρχει αρκετό καιρό και ότι ο ίδιος έχει ενημερώσει τον Δήμο Αμφιλοχίας χωρίς ωστόσο να έχει γίνει κάποια ενέργεια απ την πλευρά του Δήμου.

Του έκανα γνωστό ότι θα μεταβώ ο ίδιος στο Δημαρχείο άμεσα να ζητήσω ακρόαση από τον Δήμαρχο κ. Απόστολο Κοιμήση έτσι ώστε να τον ενημερώσω για το συμβάν και να επιληφθεί των απαραίτητων ενεργειών.

Στην συνάντηση που είχα την αμέσως επόμενη ώρα με τον Δήμαρχο και αφού του ανέφερα το συμβάν, με πληροφόρησε ότι είναι ενήμερος αλλά δεν είναι αρμόδιος για την επισκευή του οδοστρώματος. Ξεπερνώντας και αυτό το σάστισμα τον ρώτησα ποιος είναι υπεύθυνος και ποιες ενέργειες έχει κάνει ο Δήμος από πλευράς του αφού είναι ήδη ενήμερος.

Η απάντηση που πήρα ήταν προς μεγάλη μου έκπληξη ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι σαν Δήμαρχος πέραν της αίτησης που έχει κάνει στην Περιφέρεια η οποία είναι και υπεύθυνη για την κατασκευή – επισκευή του οδοστρώματος αλλά δυστυχώς από πλευρά τους οι υπεύθυνοι της περιφέρειας δεν έχουν επιληφθεί του θέματος.

Γνωστοποίησα στον Δήμαρχο ότι μάλλον δεν έχει αντιληφθεί την επικινδυνότητα της κατάστασης και ας μου επιτραπεί η έκφραση του είπα επί λέξη “ Κύριε Δήμαρχε περιμένεις να δεις καντηλάκια στημένα στην συγκεκριμένη τοποθεσία για να κουνηθείς από τη θέση σου;” Και πάλι η απάντηση του ήταν δεν μπορώ να κάνω τίποτα.

Κατόπιν τούτου τον ενημέρωσα ότι θα υπάρξουν περαιτέρω ενέργειες από πλευράς μου φτάνοντας μέχρι και σε μήνυση κατά πάντων των υπευθύνων έτσι ώστε να αποκατασταθεί και να αποζημιωθεί τόσο η ζημιά του οχήματος μου όσο και η ηθική βλάβη που υποστήκαμε εγώ και οι συνεπιβάτες μου από το παρ ολίγων μοιραίο ατύχημα.

Ως Έλληνας πολίτης και Δημότης του Δήμου Αμφιλοχίας αιτούμαι εγγράφως την ενημέρωση μου για τις ενέργειες που έχετε κάνει σαν Εκλεγμένη Τοπική Αρχή για την επισκευή του οδοστρώματος στην συγκεκριμένη τοποθεσία έτσι ώστε να διασφαλιστεί η σωματική ακεραιότητα και η ζωή, αφενός εμού του ιδίου αλλά και αφ ετέρου όλων των συμπολιτών μου που χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο δρόμο με τα οχήματα τους.

Ειδάλλως στην πιθανή περίπτωση που θα υπάρξουν θύματα λόγο της συγκεκριμένης λακκούβας και λέω “πιθανή” γιατί δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αλλιώς αφού στηριζόμαστε μόνο σε τύχη, θαύματα και προσευχές, θα θεωρηθείτε υπεύθυνοι για την μη μεριμνά της άμεσης επισκευής της και ενώ είστε ήδη ενημερωμένοι για αρκετό χρονικό διάστημα.

Κύριε Δήμαρχε ο λαός μας είναι σοφός και σε μια λαϊκή παροιμία λέει:
“Πριν βλάχε μ’ τ’ άλογό σου”

Χρήστος Παπανίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE