links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023

Ανέκδοτο: Ο πιο έξυπνος άνθρωπος του κόσμου! 😜

  Ένα βράδυ, ένα Delta αεροσκάφος με δύο κινητήρες, πετούσε με προορισμό το New Jersey. Στο αεροσκάφος υπήρχαν 5 άτομα - ο πιλότος, ο Michael Jordan, ο Bill Gates, ένας ηλικιωμένος και ένας χίπις. 

Ξαφνικά, μια παράνομη γεννήτρια οξυγόνου ανατινάζεται στο χώρο των αποσκευών και το αεροπλάνο πιάνει φωτιά.

Η πόρτα του πιλοτήριου ανοίγει και εμφανίζεται ο πιλότος. "Κύριοι", είπε, "έχω καλά νέα και κακά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι θα καρφωθούμε στο New Jersey. Τα καλά νέα είναι ότι έχουμε μόνο 4 αλεξίπτωτα, και εγώ φορώ το ένα από αυτά!", κι ο πιλότος πήδηξε από το αεροσκάφος.

Ο Michael Jordan σηκώνεται αστραπιαία. "Κύριοι", είπε,
"είμαι ένας από τους καλύτερους αθλητές σε όλο τον κόσμο. Ο κόσμος έχει ανάγκη τους καλούς αθλητές. Πιστεύω ότι ένα αλεξίπτωτο ανήκει στον καλύτερο αθλητή του κόσμου!" Με αυτά τα λόγια, ο Michael Jordan άρπαξε ένα από τα αλεξίπτωτα που είχαν μείνει και πήδηξε από το αεροσκάφος.

O Bill Gates σηκώθηκε και είπε, "Κύριοι, είμαι ένας από τους πιο έξυπνους ανθρώπους στον κόσμο. Νομίζω ότι ο κόσμος χρειάζεται έξυπνους ανθρώπους. Πιστεύω ότι ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο θα πρέπει να έχει ένα αλεξίπτωτο." Άρπαξε ένα και πήδηξε από το αεροσκάφος.

Ο ηλικιωμένος και ο χίπις κοιτούν ο ένας τον άλλο.
Τελικά, ο ηλικιωμένος λέει: "Γιόκα μου, εγώ έχω φάει τα ψωμιά μου. Εσύ έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου. Πάρε το τελευταίο αλεξίπτωτο και εγώ θα μείνω στο αεροπλάνο."

Ο χίπις χαμογέλασε και είπε, "Χαλάρωσε παππού. O πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο πήδηξε φορώντας το σάκο μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE