links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Γεμιστές πιπεριές με σταρένιο τραχανά..🥘

Γεμιστά! Φαγητό που φωνάζει καλοκαίρι!!!
Μια μέρα πόσταρα μια φωτογραφία με ένα ταψί γεμιστά. Συγκεκριμένα ήταν ένα ταψί με ντομάτες γεμιστές. Μόνο ντομάτες.  Πήρα λοιπόν, ένα μήνυμα από μια κοπέλα που μου έγραφε: «Που είναι οι πιπεριές Mamatsita; Δεν σ’ είχα μόνο για ντομάτες!»
Σωστά τα έγραφε.  Στα γεμιστά δεν είμαι μόνο ντομάτες. Είμαι και πιπεριές. Και μάλιστα γεμιστές με τραχανά!
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τον τραχανά, που τον λατρεύω,  τον έχουμε συνδυασμένο, αποκλειστικά και μόνο με χειμώνα και σούπα.
Όπως επίσης δεν κατάλαβα, γιατί άργησα τόσο πολύ να κάνω γεμιστά με τραχανά!!!
Η διαδικασία είναι ακριβώς η ίδια με τα κλασσικά γεμιστά.
Τουλάχιστον, στον τρόπο που τα φτιάχνω εγώ, που είναι ο τρόπος που μου τα έφτιαχνε η μαμά μου .
Δοκίμασε να την φτιάξεις  κι εσύ . Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE