Σε δοκιμαστικές πτήσεις το διθέσιο αεροπλάνο Atairon, κατασκευασμένο από ελληνικά χέρια.
Ύστερα από την κατασκευή δύο μονοθέσιων στην κατηγορία των υπερελαφρών αεροσκαφών και την επιτυχία του δεύτερου, του Άρχοντα (Archon) που εντυπωσίασε, βραβεύτηκε και νηολογήθηκε στην Ιταλία, ένα τρίτο αεροσκάφος, αυτή τη φορά διθέσιο, κατασκευάστηκε και αυτό στη Φλώρινα από ελληνικά χέρια.
Για το Atairon VIP μίλησε ο Έλληνας δημιουργός του, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM».
Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, αν και δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αλλά πρώην αστυνομικός, κατάφερε με μεράκι, επιμονή και φαντασία να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Το νέο καμάρι του κάνει αυτή την εποχή δοκιμαστικές πτήσεις.
«Προσπάθησα να σχεδιάσω ένα αεροσκάφος χωρίς τα μειονεκτήματα άλλων μοντέλων αυτής της κατηγορίας που έχουν καθιερωθεί στην αγορά.
Μελέτησα όλα τα μειονεκτήματα τα οποία τα ζούσα ως χειριστής και εκπαιδευτής, και θέλησα να του δώσω καλύτερες προδιαγραφές, να είναι πιο ευρύχωρο πιο αποδοτικό, οικονομικό και όμορφο» εξήγησε ο κ. Ηλιόπουλος.
Ύστερα από την κατασκευή δύο μονοθέσιων στην κατηγορία των υπερελαφρών αεροσκαφών και την επιτυχία του δεύτερου, του Άρχοντα (Archon) που εντυπωσίασε, βραβεύτηκε και νηολογήθηκε στην Ιταλία, ένα τρίτο αεροσκάφος, αυτή τη φορά διθέσιο, κατασκευάστηκε και αυτό στη Φλώρινα από ελληνικά χέρια.
Για το Atairon VIP μίλησε ο Έλληνας δημιουργός του, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM».
Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, αν και δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αλλά πρώην αστυνομικός, κατάφερε με μεράκι, επιμονή και φαντασία να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Το νέο καμάρι του κάνει αυτή την εποχή δοκιμαστικές πτήσεις.
«Προσπάθησα να σχεδιάσω ένα αεροσκάφος χωρίς τα μειονεκτήματα άλλων μοντέλων αυτής της κατηγορίας που έχουν καθιερωθεί στην αγορά.
Μελέτησα όλα τα μειονεκτήματα τα οποία τα ζούσα ως χειριστής και εκπαιδευτής, και θέλησα να του δώσω καλύτερες προδιαγραφές, να είναι πιο ευρύχωρο πιο αποδοτικό, οικονομικό και όμορφο» εξήγησε ο κ. Ηλιόπουλος.
Έτσι σε 16 μήνες κατασκευάστηκε το Atairon -όπως είναι το όνομά του-
και τον Δεκέμβριο του 2017 άρχισε τις δοκιμαστικές πτήσεις. «Την άνοιξη
μπορούν να ξεκινήσουν κανονικές πτήσεις και λογικά να βγει στο εμπόριο»
όπως είπε ο δημιουργός του για να συμπληρώσει: «Το όνομά του, Atairon,
έχει τη σημασία του σημαίνει ότι δεν έχει ταίρι».
φωτογραφίες: radioflorina.gr
φωτογραφίες: radioflorina.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου