links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Καλημέρα και Καλή Κυριακή!!!

 Οι μπύρες τον «πείραξαν»

Ήταν ένας νταλικέρης όπου είχε καιρό να κάνει έρωτα και δεν ήξερε τι να κάνει. Εκεί λοιπόν που προχωρούσε βρίσκει ένα τσαντίρι.
- Α! Ωραία θα κάνω τη δουλειά μου με τσιγγάνες.
Μπαίνει μέσα και βρίσκει ένα χοντρό τσιγγάνο να κοιμάται.
- Θα βολευτώ με τον χοντρό και θα του αφήσω για αμοιβή ένα κιβώτιο μπύρες.
Αυτό συνεχιζόταν για μια εβδομάδα, πάλι με μπύρες ως αμοιβή για τον χοντρό που δεν καταλάβαινε τίποτα από το βαθύ ύπνο. Σε μια φάση πάει ο τσιγγάνος στο περίπτερο και λέει:
- "Ρε περιπτερά δώσε μου ένα κιβώτιο μπύρες μάρκα ΧΧΧΧΧ, γιατί με τις άλλες τσούζει ο κ...ς μου!"

Τα παιδιά στο τσίρκο

Τα παιδιά ρωτούν τoν πατέρα:
- "Πατέρα θα μας πας στο τσίρκο;"
- "Όχι."
Την άλλη μέρα ξανά ρωτούν:
- "Πατέρα θα μας πάς στο τσίρκο;"
- "Όχι οποίος θέλει να έρθει να σας δει εδώ!"

 

Θάψαμε την πεθερά μου...


Ένας τύπος πάει στο γραφείο δευτέρα πρωί με το πρόσωπο και τα χέρια γδαρμένα, μώλωπες και μαυρισμένα μάτια. Τον ρωτάει ένας συνάδελφος:
-Τι έπαθες ρε συ?
-Άσε, χθες θάψαμε την πεθερά μου...
-Και τι σχέση έχει η πεθερά σου με τις πληγές και τους μώλωπες?
-Δεν δεχόταν...


http://www.offsite.com.cy/articles/viral/anekdoto-tis-imeras/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE