links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

«ΣΑΚΗΣ Ο…ΡΑΝΤΙΕΡΗΣ!». Γράφει ο Μπάμπης Κ.Μώκος

Νο 18.-Από την νέα ενότητα «ΑΤΙΜΗ…ΚΕΝΩΝΙΑ!!».Του Μπάμπη Κ.Μώκου.
Και τι θέλετε, στο φινάλε ρε… νούμερα; Τι μου κολλάτε; Σκουλαρίκι φόραγε και ο Σαίξπηρ. Το ξέρετε ρε; Δεν ήταν στρέιτ ο Σαίξπηρ ρε; Έχετε δει φωτογραφίες του ρε…γκα-γκά!. Πάτε καλά, ρέ; Για κάντε μας τη χάρη!.
Έτσι ρε γουστάρω και το φοράω το σκουλαρίκι ρε Τι …ζόρι τραβάτε;

Έξαλλος, λίγο ήθελε να αρπαχτεί με τα φιλαράκια του ο Σάκης, κατά κόσμον Αθανάσιος Περλεπές του Αντωνίου και της Αμαλίας,που του έκαναν πλάκα επειδή φορούσε στο ένα αυτί σκουλαρίκι σαν…κρικέλα, σαν εκείνο που φορούν οι σπανιόλες χορεύτριες του ταγκό!
Κούρεμα…αεροπορία στις…πάντες αλά…Απάτσι, γιλέκο Marlboro…ξεπλυμένο  αλά …άγριο…γελαδάρικο  γουέστ, κάνα δυό πέτσινα κορδόνια στους καρπούς  των χεριών και παντελόνι …τζογέ! με τσέπες θεόρατες στους μηρούς ως τα…μπούνια, τα γόνατα, το μποτάκι air και τα υπόλοιπα όλα casual extreme του…κερατά! !

Φρεσκαδούρα!, ό,τι είχε ξυπνήσει, ώρα 2 καταμεσήμερο, όπως πάντα και έπινε τον φρέντο του εκειδά στο καφέ «Ο Ερωδιός». Καρέκλα , μία να κάθεται και δύο να…ακουμπά. Στο άνετο!. Στο τραπέζι το ταμπλετ (απαραίτητο ) και κινητά δύο…παρακαλώ!

Κακομαθημένος, καλοαναθρεμμένος (ένεκα στερνοπαίδι) ο Σάκης, έφθασε τα 27 κι’από δουλειά τίποτα, μηδέν. Ας ήταν καλά ο Κυρ Αντώνης ο πατέρας του, που νύχτα με νύχτα πάλευε πασχίζοντας να φέρει βόλτα την οικογένεια με τις καλλιέργειες. Να θρέψει έξη στόματα. Από κοντά του οι άλλοι δυο γιοί του . Δουλειά,πολλή δουλειά στα χωράφια, χωρίς σταματημό.                

Όλοι στην οικογένεια δούλευαν κι’ο Σάκης στο…χαβαλέ…στην …κοσμάρα του  …αγνάντευε την Άρτα!. Όλη τη…μέρα…αραχτός, στο…χαλαρό, στην …ανάπαυση, στην καφετέρια και στο προποτζίδικο του Φάνη που ήταν και πρώτο ξαδελφάκι του. Πάθος με το στοίχημα, το κίνο, το λόττο και το τζόκερ, κολλημένος με τον τζόγο. Μέχρι και μονά-ζυγά έφθασε να παίζει τις… πινακίδες των αυτοκινήτων που περνούσαν! Άρρωστος!. Τέτοια αρρώστια, που θα στοιχημάτιζε ακόμα και …τη μάνα του!

Ίσα με πέντε ώρες και…βάλε την ημέρα, καρφωμένος –καθηλωμένος στο τάμπλετ, περιδιάβαινε κάτι μυστήρια στοιχηματικά σαιτ από Βραζιλία μέχρι …Αζερμπαιζάν…μεριά!. Αφιονισμένος …λυσσασμένος με αναλύσεις και κόντρα …αναλύσεις στα προγνωστικά, πέντε-έξη εφημερίδες για το στοίχημα-κάθε είδους στοίχημα.

Μέχρι που σκαρφίστηκε,…σχεδίασε κι’έβαλε μπρος τη μεγάλη δουλειά!

Και παραμύθιαζε τα φιλαράκια του πως ήταν εκπρόσωπος μεγάλης στοιχηματικής εταιρείας και πως αυτός και μόνον αυτός ήταν μέγας…ειδικός,ο …γκουρού του στοιχήματος.

-Ελάτε εδώ ρε, μην είστε της πλάκας,μην πιάνεστε  κορόιδα, βλέπετε πως παίζω εγώ και κονομάω; Δεν χρειάζεται να παίζετε με τον ΟΠΑΠ, ούτε με τις γνωστές στοιχηματικές ελληνικές εταιρείες  Θα μου δίνετε τα λεφτά εμένα, θα τα ποντάρουμε – ξέρω εγώ πώς κι πού - κι’άμα χάνετε εδώ είμαι εγώ. Οκτώ στις δέκα θα είστε κερδισμένοι. Έχω κονέ με την Αγγλία εγώ, έχω κουμάντα , σίγουρα κι’απλά,αλλά μην ρωτάτε παραπάνω.

Όμως, μάγκες θα παίζετε, θα κονομάτε, αλλά παραπέρα μιλιά, σε κανένα, πουθενά. Καταλάβατε;  Εγώ για την συμμετοχή και την οργάνωση θέλω προκαταβολικά  5%.Γκέκε;

-Γκέκε.

-Ναι ρε, κι’άμα θέλετε να κονομάτε, εδώ τώρα, επιτόπου, θα σας πω το πώς. Τώρα, ανοίξτε τα… στραβά σας και δώστε προσοχή.

Και άνοιξε το τάμπλετ και μπήκε τάχα στην… τύχη  σε μιά ιστοσελίδα.

-Τι λέει εδώ ρε; Δεν λέει για ματς ποδοσφαίρου σ’ όλον τον πλανήτη;

-Μάλιστα, έτσι λέει.

-Λοιπόν, επιλέξτε μου δυο αντίπαλες ομάδες σε ματς του σήμερα, όποιο γουστάρετε ρέ. Εδώ έχουμε τις ομάδες και πατάμε under και over κι’ό,τι θέλουμε. Κι’άμα κινδυνεύουμε να τα χάσουμε, ανάβει πάνω δεξιά εδώ το κόκκινο φωτάκι και ένα led κυλιόμενο μήνυμα και μας προειδοποιεί για… 
τζίζ…μακρυά. Έχω τα κουμάντα μου εγώ!

Και …κατάλαβαν όσοι τον άκουσαν και άρχισε το…βιολί.

Έτσι γίνεται στην αρχή. Τους…ψιλοφορτώνεις, τους ..γλυκαίνεις , τους…δολώνεις και πιστεύουν πώς πιάνουν τον …ταύρο απ’τα κέρατα. Πως έπιασαν την καλή.

Το μισό χωριό έπαιζε στο πρακτορείο και το άλλο μισό και παραπάνω στο Σάκη. Στην αρχή δειλά και λίγα, ύστερα πολλά και πιο πολλά.
Και έμπαινε o…δικός σου σε κάτι ιστοσελίδες στοιχήματος σε κάτι χώρες όπου ακόμα πίστευαν πως η μπάλα είναι…τετράγωνη!. Από κει κονόμαγε και έκανε σερμαγιά και είχε…κάβα, ώστε να πληρώνει όταν δεν του έβγαιναν αποτελέσματα στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.

Ντάλα μεσημέρι, μια μέρα σας τις άλλες, κι’ο Σάκης στην καφετέρια με την παρέα του. Όπου μπροστά τους σταμάτησε ένα φιατάκι από κείνα τα…μικροσκοπικά τα πεντακοσαράκια. Και κατέβηκε από τα αμάξι ένα ζευγάρι.

Κάθησε να πιει τον καφέ του και ο άντρας ρώτησε: -Ρε  παιδιά, έχει εδώ κοντά κανένα πρακτορείο ΠΡΟΠΟ;

-Έχει, πως δεν έχει, να, εκεί απέναντι.

Και πήγε ο άνθρωπος στο πρακτορείο, έπαιξε κάτι ψιλοευρώ, ό,τι έπαιξε, ξαναγύρισε, δεν πρόλαβε να καθήσει…τον ζύγισε, τον εκτίμησε ο Σάκης.

Σου λέει, φουκαραδάκος είναι, αν ήταν… καβαντζωμένος, θά ‘ρχονταν στο χωριό με φιατάκι και μάλιστα 500ράκι; Με GLI θα’ρχονταν. Και τον  έπιασε στο …λακριντί.

-Με το… μπαρντόν, με το θάρρος  κύριε,σας είδα που παίξατε πριν λίγο στο πρακτορείο. Παίζετε στοίχημα;

-Ε’, πότε-πότε, κάτι ψιλά.

-Έτσι κι’έτσι, εδώ στην Ελλάδα, γίνονται… νούλες στα στοιχήματα. Όμως μόνο μέσω διαδικτύου τα πάντα είναι καθαρά, ολοκάθαρα και σε ματς του εξωτερικού, βέβαια σε ομάδες για τον πολύ κόσμο σχεδόν άγνωστες. Εκεί είναι το μυστικό.

-Τι μου λέτε; Και πώς γίνεται αυτό;

-Να, υπάρχουν κάτι… σαιτ, πρέπει να ξέρεις.

-Κι’εσείς τα ξέρετε;

-Και βέβαια τα ξέρω . Γι’αυτό και έχω πάντα επιτυχίες. Σπάνια χάνω.

-Δηλαδή, αν σας δώσω 200 ευρώ να μου ποντάρετε μπορείτε να το κάνετε;

-Κι βέβαια, αν θέλετε και τώρα, αυτή τη στιγμή, υπάρχουν ματς σε εξέλιξη.

Και πάτησε κάτι κουμπιά στο τάμπλετ ο Σάκης τέλειωσε το καφέ του το ζευγάρι, οπότε σηκώθηκε και απευθύνθηκε στον κύριο .

-Με το ποντάρισμα που κάναμε, μόλις κερδίσατε 450 ευρώ, πάρτε τα και σε καλή μεριά. Είστε τυχερός. Είναι δικά σας. Είδατε που σας είπα, πρέπει να ξέρεις;

-Τι μου λές ρε φίλε,γίνονται αυτά τα πράγματα; Κρίμα που μένω μακρυά στην Σαλονίκη και δεν έχω την ευκαιρία να παίζω και μάλιστα συχνά.

-Αστειεύεστε;

Κανένα πρόβλημα, Πάρτε το τηλέφωνό μου, τον τραπεζικό μου λογαριασμό Λέγομαι έτσι κι’όταν αποφασίσετε να ποντάρετε, να παίξετε, εδώ είμαι εγώ. Βάλτε μου το ποσόν στην τράπεζα και θα σας ενημερώνω, ξέρω να τα διαχειρίζομαι αυτά τα πράγματα, έχω τα κουμάντα εγώ!.

Πέρασαν κανα δυό-τρείς μήνες, ο Σάκης το…βιολί του και στο χωριό το παιχνίδι στα …ύψη, δυό τρείς φορές έπαιξε και από μακρυά και ο κύριος εξ Αθηνών.

Mόνο που αυτός ο κύριος δεν ήταν απ’τη… Σαλονίκη. Από την Αθήνα ήταν και της Υπηρεσίας Ηλεκτρονικού Εγκλήματος η δε συνοδός του της Οικονομικής Αστυνομίας. Πού κάτι είχε ακουστεί, κάτι είχε…βρωμίσει και γι’αυτό ήρθαν στο χωριό.

Και ήρθαν έτσι τα πράγματα, τώρα είχαν το όνομα του Σάκη, είχαν το τηλέφωνό του, είχαν το IBAN του και βέβαια, πανεύκολα βρήκαν τον κωδικό του τάμπλετ του και το Email του.

Ένα Email που έβγαλε τα …κουμάντα στη φόρα. Και τα… κουμάντα λέγονταν… Περικλής! Περικλής Ευσταθίου του Αχιλλέως, κάτοικος Αιγάλεω, γνωστός, κολλητός, τακίμι του Σάκη απ’ τον στρατό και …άσσος, σπουδαγμένος στην πληροφορική, λερωμένος σε κάτι  ψιλοτοκογλυφίες και
άλλες …αγαθοεργείς …εκδουλεύσεις και λοιπές ανδραγαθίες…. στην νύχτα και στην πιάτσα.

Και που μαζί είχαν… στήσει το βρώμικο, κάλπικο… παραμύθι παράνομου στοιχήματος.

Που σαν τους παλιούς σορτάκηδες ,διαχειρίζονταν ένα σωρό λεφτά. Τι ήταν γι’αυτόν να φτιάξει ένα πρόγραμμα με…φωτάκια και τα κυλιόμενα Led μηνύματα; Μια …πατέντα ήταν, που οποιοδήποτε κουμπί και να πατούσε στο τάμπλετ ο Σάκης, δήθεν, τάχα, διαβάζοντας ξένα σάιτ,τον…έβλεπε ο Περικλής και τον ειδοποιούσε άμεσα περί το… πρακτέον.

Ίσα με 270.000 ευρώ βρήκαν και κατάσχεσαν οι αστυνόμοι στο σπίτι του Περικλή, κάτι βιβλιάρια, κάτι επιταγές ..σπασμένες και γύρω στις 180.000 στο σπίτι του Σάκη.

Αρμαθιά οι δικηγόροι, αρμαθιά και οι νόμοι( ΕΕΕΠ αποφ.23/3/23-10-12,ν.4002/2011 «περί τυχερών παιγνίων», αλλά και, το κυριότερο ν.3691/5-8-2008 «περί ξεπλύματος βρώμικου χρήματος»).
Άρα κακούργημα,αφού τα …παιδιά έκαναν και… επενδύσεις!, διοχετεύοντας άνομα και υπόγεια όσα… φάλτσα κονομούσαν.

Σκυμμένα τα κεφάλια, «βραχιολάτα» τα παιδιά και η…έδρα αμείλικτη και …γεναιόδωρη!. Σύνολον χρονάκια 14, ήτοι 7 εις ένα έκαστον!.

Και κάθεται τώρα μαραμένος ο Σάκης στο κελί και θυμάται ό,τι του είχε πει ο μπάρμπας του ο Αριστείδης: «Σάκη παιδί μου, μ’αυτά που κάνεις να τα σταματήσεις.Τι είσαι σύ παιδί μου,πως έγινες; Πολλή φόρα πήρες. Ραντιέρης έγινες; Κονομάς όπως κονομάς και νομίζεις πώς έγινες μεγάλος; Για συμμορφώσου. Κοίτα και λίγο χαμηλά παιδί μου. Λεχρίτης θα καταντήσεις…γιε μου;

Και να θυμάσαι τούτο: «Όσο ψηλότερα ανεβαίνει στο δέντρο η…μαιμού, τόσο περισσότερο φαίνεται ο… κώλος της!. Να το θυμάσαι!.».-.

Γράφει ο Μπάμπης Κ.Μώκος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE