links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Ευχαριστήρια επιστολή της παιδιάτρου κ. Δέσποινας Κούβαρη

Ευχαριστήρια επιστολή της παιδιάτρου κ. Δέσποινας Κούβαρη
Είναι καταστατικός νόμος της ζωής, να έρχεται το πλήρωμα του χρόνου και να κλείνει κάθε κύκλος ανθρώπινης δραστηριότητας, επαγγελματικής, επιστημονικής, καλλιτεχνικής, αθλητικής. Έτσι λοιπόν, ήρθε και για μένα η ώρα να κλείσω τον κύκλο του έργου, όπου επί 46 χρόνια πιστεύω ότι υπηρέτησα με μεγάλη ευθύνη.
Γι’ αυτό, αγαπητοί μου συνδημότες και συνδημότισσες, της ευρύτερης περιοχής Αμφιλοχίας, Βάλτου και Ξηρομέρου, θέλω να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου που εμπιστευτήκατε την ιατρική φροντίδα, την υγεία των βλαστών σας, από την βρεφική ηλικία ως την εφηβική τους ολοκλήρωση στα επιστημονικά μου χέρια.
Επέλεξα την ειδικότητα της παιδιάτρου, λόγω της απέραντης αγάπης που έτρεφα και τρέφω για τα παιδιά. Πολλούς και πολλές από εσάς σας μεγάλωσα , από άποψη ιατρικής μέριμνας, και θέλω να ξέρετε ότι σας αγάπησα, σαν παιδιά μου και τα παιδιά σας σαν εγγόνια μου . Καμάρωνα για τις επιτυχίες σας και στενοχωριόμουνα για τις κακοτυχίες σας, σαν να αφορούσε την οικογένεια μου.
Ελπίζω, η αγάπη και η ατμόσφαιρα εμπιστοσύνης που τόσα χρόνια κτίσαμε να συνεχιστεί. Δεχθείτε τις θερμές μου ευχαριστίες και ελπίζω να με θυμάστε με αγάπη.

Δέσποινα Κούβαρη – Μπριόλα
Παιδίατρος

ΠΗΓΗ: e-maistros.gr
e-maistros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE