links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Aνάκδοτο: Εγώ είμαι βρέ κουτό!!!

HAPY.png
Ένα ζευγάρι έχει μόλις κάνει έρωτα για πρώτη φορά στην κρεβατοκάμαρα της γυναίκας και ξαπλώνουν κι οι δυο εξαντλημένοι κι αγκαλιασμένοι.
Σε κάποια στιγμή τα μάτια του νεαρού πέφτουν πάνω στην κορνίζα που βρίσκεται στο κομοδίνο. Είναι μια φωτογραφία ενός άντρα αρρενωπού , με γένια και πονηρό χαμόγελο.
" Δεν πιστεύω να είσαι παντρεμένη...." κάνει ο νεαρός " και να είναι o άντρας σου αυτός? "
" Όχι , χαζούλη , δεν είναι ο άντρας μου , δεν είμαι παντρεμένη " του απαντά εκείνη.
" Τότε κάποιος ιδιαίτερος γκόμενος ? " ξαναρωτάει εκείνος διστακτικά.
" Όχι , όχι , που πάει ο νους σου....."
" Αδερφός , πατέρας σου , θείος ? "
" Τς , τς , τς....μάντεψε ξανά " τον τσιγλαει εκείνη.
" Μμμμ....κάποιος φίλος σου αγαπημένος τότε? " αναρωτιέται πλέον εύλογα ο
νεαρός.
" Όχι βρε ανόητο παιδί , εγώ είμαι , πριν την εγχείριση!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE