links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Πρώην πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών Μαρία Αλεξάνδρου: Λεβέντη πάρε με στη Βουλή, θα απογειώσω το κόμμα

Πρώην πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών: Λεβέντη πάρε με στη Βουλή, θα απογειώσω το κόμμα

«Η Βουλή είναι ένα μπ0rdέλο και θέλω να μπω ως βουλευτής για να το αναβαθμίσω»

Μία πρόταση-φωτιά στο Βασίλη Λεβέντη απευθύνει η πρώην πρωταγωνίστρια ερωτικών ταινιών Μαρία Αλεξάνδρου, η οποία του ζήτησε να την πάρει στην Ένωση Κεντρώων.
Όπως λέει η ίδια, «Η Βουλή είναι ένα μπ…έλο και θέλω να μπω ως βουλευτής για να το αναβαθμίσω!»
Σύμφωνα με την εφημερίδα Espresso η νυν τραγουδίστρια Μαρία Αλεξάνδρουθέλει να γίνει βουλευτής με το κόμμα του Βασίλη Λεβέντη, τον οποίο συμπαθεί.
«Συμπαθώ πολύ τον κύριο Λεβέντη. Είναι ένας γλυκός παππούλης που τα λέει ωραία. Τον έβλεπα και παλιά στις εκπομπές που έκανε και διασκέδαζα.
maria-aleksandrou-sirina.jpg

Νομίζω ότι θέλει να κάνει καλό στην Ελλάδα, αλλά τον τελευταίο καιρό βλέπω ότι του κάνουν πόλεμο. Επειδή τον πούλησαν πολλοί βουλευτές του και έφυγαν, έχω να του κάνω την πρόταση να πάρει εμένα! Θέλω να γίνω βουλευτής και το κόμμα του κ. Λεβέντη είναι το καλύτερο. Νομίζω, θα μου ταιριάζει. Με εμένα το κόμμα του θα απογειωθεί! Περιμένω να το σκεφτεί και να μου απαντήσει», δηλώνει χαρακτηριστικά.

alexndrou3
Μάλιστα υποστηρίζει πως μπορεί να λατρεύει το τραγούδι αλλά πιστεύει ότι ήρθε η ώρα να προσφέρει στη χώρα. «Να δώσω χαρά στους Έλληνες. Και, επιτέλους, να δει ο κόσμος στη Βουλή ωραία και νέα πρόσωπα. Ίσως, αν μπω στην πολιτική, να αναγκάσω πολλούς να παρακολουθούν τις συζητήσεις, γιατί η Βουλή θα ομορφύνει.
ALEKSANDROY.jpg
Σε τελική ανάλυση, είδαμε τι κατάφεραν όλοι που μας κυβέρνησαν. Εγώ τουλάχιστον, ό,τι κάνω το κάνω καλά!» λέει με αυτοπεποίθηση.

ΠΗΓΗ www.newsbeast.gr 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE