links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Είναι, τελικά, επικίνδυνα τα Θρησκευτικά για την κοινωνία μας;

Ένας δημοσιογράφος διάβασε τα Θρησκευτικά όλων των τάξεων δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου και κατέγραψε τα συμπεράσματά του

Ανήκω στην γενιά, του νόμου Αρσένη, που έδωσε Θρησκευτικά στις Πανελλήνιες της δευτέρας λυκείου για τον Βουδισμό Χιναγυάνα και τον Βουδισμό Μαχαγυάνα.

Έχουν περάσει 16 Ιούνηδες από τότε και η μόνη μου σχέση πλέον με τον χριστιανισμό είναι κάποια κουσούρια που μου έχει αφήσει, όπως η χρήση φράσεων τύπου 'έλα, Παναγία μου', 'προς Θεού', 'είχε Άγιο' και το να εύχομαι 'χρόνια πολλά' στους φίλους μου την ημέρα της ονομαστικής τους γιορτής.
 
Παρόλο που από νωρίς εγκατέλειψα το δρόμο της ορθόδοξης χριστιανικής Εκκλησίας, τα Θρησκευτικά δεν τα θεωρούσα ποτέ κάτι χειρότερο από ένα επιπλέον βάρος στο ήδη ζόρικο πρόγραμμα των μαθητών. Ίσα ίσα, έχω και κάμποσες ευχάριστες αναμνήσεις από τους Θεολόγους που μας δίδασκαν το συγκεκριμένο μάθημα στο γυμνάσιο και στο λύκειο.

H συνέχεια στο oneman.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE