links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

«Είμαι ο Δημήτρης» Η αληθινή ιστορία ενός τροχαίου…(Video)

Η ζωή είναι σκληρή.....όπως και το βίντεο παρακάτω..
Η αληθινή ιστορία  του τροχαίου ατυχήματος του Δημήτρη Βαμβακάρη, αρχές του 2009 έγινε τραγούδι ζωής και θανάτου από τον πατέρα του Γιάννη Βαμβακάρη.
Ο νεαρός Δημήτρης Βαμβακάρης, κατάφερε να νικήσει το θάνατο, όμως το τροχαίο ατύχημα του προκάλεσε κινητικά προβλήματα. Ο ίδιος βοήθησε το πάτερα του και έφτιαξε το παρακάτω βίντεο και τραγούδι με σκοπό την αποφυγή ατυχημάτων.
Γιάννης Βαμβακάρης: Είμαι πατέρας και δεν κρύβω το πρόβλημα μου κάτω από το χαλί.
Παρακαλώ προσοχή, Αυτό το τραγούδι κι αυτό το  video δημιουργήθηκαν καθαρά για την αποφυγή ατυχημάτων και μόνο.
Να σκεφτείτε μόνο στο νοσοκομείο ‘ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ’ έγιναν την βδομάδα, Πενήντα ατυχήματα με μηχανές, απο τα οποία τα μισά ήταν θανατηφόρα και το 80% από νέους ανθρώπους. Σαν καλλιτέχνης χρησιμοποιώ τον πόνο μου και μέσα από αυτόν, ανοίγω τον εσωτερικό μου κόσμο προκειμένου να εκθέσω και να εκτεθώ.
«Δεν θέλω να αποφύγω το συμβάν και εγώ και η οικογένεια μου. Καλωσορίζουμε τον πόνο και τον χρησιμοποιούμε για την καλυτέρευση και δοκιμασία που λέγετε ΖΩΗ»

Ακούστε το τραγούδι και δείτε στο video («Οι σκηνές που χρησιμοποιήθηκαν είναι η λιγότερες σοκαριστικές για ευνόητους λόγους.) :

Με πληροφορίες απο το alithinesginaikes.gr
Cyclades24.gr
cyclades24.gr
 
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΜΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ....ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE