Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Άρθρο του Μπάμπη Κ. Μώκου.

 «ΙΣΟΔΥΝΑΜΩΝ ΠΛΑΝΗ…ΑΤΕΛΕΥΤΗΤΟΣ…!»,
                     ΗΤΟΙ, «ΣΚΛΗΡΟΝ  ΠΡΟΣ  ΚΕΝΤΡΑ… ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ…!»
«Θέλω να σύρω λεβεντιά, μα καζαντιά δεν έχω.
Μου λείπει η… σέλλα , το …βρακί, 

τα δυό μου μπουτσινάρια !»**

Έξι χρόνια αιμορραγία. Συνεχής , επώδυνη,ακατάσχετη,ανυπόφορη κοινωνική αιμορραγία.Και την Ελλάδα να ματώνει,ανάμεσα σε…εθνοκάθαρση και …γενοκτονία! Με τους συνταξιούχους και τους ανήμπορους ανάπηρους στους δρόμους! . Και τον υπόλοιπο κόσμο αβέβαιο,φοβισμένο, κουρασμένο, αδυνατισμένο στη θολούρα μιας ιδιόμορφης ελληνικής πολιτικής …σχιζοφρένειας,που βρήκε την ώρα να ερωτηθεί ο λαός αν «η επιστημοσύνη προηγείται της εθνικής αντίληψης!»

Ανάμεσα σε…  καπατσιές που θυμίζουν …θεολογικές έριδες του Μεσαίωνα , κάποιοι σαν άλλοι… Γουλιμήδες, συνεχίζουν να απαξιώνουν την ιστορία μας.

Την περιούσια Ελληνική Ιστορία, προβάλλοντας επιχειρήματα νεολογισμικής αντίληψης .

Όμως ξεχνούν ένα πράγμα: Το αίμα δεν σβήνεται με γομολάστιχα!.
Και το αίμα του ποντιακού ελληνισμού είναι δυσθεώρητη ανεπανάληπτη προίκα του ελληνισμού απανταχού.

Δεν μπορεί ενώ ο Έλληνας βρίσκεται στα τάρταρα , να βγαίνει ο κάθε εμμονικός υπουργός στο μειντάνι και να ασκείται σε επικίνδυνες θεωρητικολογίες ,ανατρεπτικές του μέγιστου ελληνικού εθνισμού. Η ιστορία δεν είναι «άποψη». Και οι αριστερές μεταφυσικές αναγωγές δεν κάνουν τίποτα άλλο ,παρά να ρίχνουν νερό στον μύλο του εθνικισμού.

Η διαρκής μαρμότα ,ώστε δια της λήθης να κατασιγάζονται η να απαλείφονται τα εθνικά μίση είναι λάθος ,πελώριο και επικίνδυνο. Στην πολιτική οι… απόψεις λέγονται …θέσεις! Κι΄όσοι τις εκφράζουν καλά θα κάνουν πρώτα να …βρέχουν τη γλώσσα στο μυαλό τους.

«Σύντροφε» Πρωθυπουργέ , θυμάσαι που διερωτήθηκες «αν έχει σύνορα η θάλασσα;».Θυμάσαι που στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Αθήνα ο Ολάντ σου σιγοψιθύρισε πως «τα εθνικά κράτη είναι αναχρονισμός;». Λοιπόν , τι του ανταπάντησες;

Δεν έχεις αντιληφθεί πως εδώ υπάρχει συστημική διάθεση παρόμοια σαν εκείνη των Αθηναίων και των Μηλίων; Τι κάνεις, τι απαντάς γι’αυτά;
Η καθησυχαστική ,ναι καθησυχαστική σας πρωτοφανής κυβερνητική νωθρότητα , που αδιάλειπτα συνεχίζει να επιφέρει στον κόσμο δεινά,προκύπτει πλέον για τη χώρα ως αδιέξοδο.

Βρήκατε μια λέξη, μια φράση και παντού απευθυνόμενοι  διακηρύσσετε πώς «δίνουμε μάχες». Ποιες μάχες; Κερδίσατε καμιά;. Πέστε μου μιά. Κι εγώ θα την ασπαστώ και γονυκλινής θα σας υποκλιθώ. Η αδιάλλειπτη καθημερινή διαρροή..ισοδυνάμων είναι πλάνη και δεν καταφέρνει παρά να εντείνει τον κοινωνικό …μετεωρισμό.

«Σύντροφε» Πρωθυπουργέ. Είναι ώρα να απαλλαγείτε από αβελτηριακές διαθέσεις κάποιων υπουργών σας . Κάποιων ευβηθών συντρόφων σας  και μάλιστα κορυφαίων υπουργών που ξεχνούν την…παίδευση κι’ ανάβουν φωτιές όπου δεν πρέπει και όταν  δεν πρέπει,αδικώντας ακόμα και τον εαυτό τους. Εδώ η χώρα καίγεται και «σύντροφοί» σας αναμοχλεύουν δεδομένα εθνισμού πρωτόγνωρα.  Έχετε ακούσει πουθενά το «Σκληρόν προς κέντρα λακτίζειν;»’  σας λέει τίποτα;

Συμβουλευτείτε το…μαξιλάρι σας και γυρίστε πλευρό.

Κι΄αν απορείτε γιατί σας τα λέω όλα αυτά,εντρυφήστε , κατανοήστε τον τίτλο του παρόντος. Ωστόσο πάρτε υπ’ όψη και την παροιμία:

«Θέλω να σύρω λεβεντιά μα καζαντιά δεν έχω. Μου λέπει η…σέλλα, το …βρακί ,τα δυό μου **μπουτσινάρια..!»…


Υ.Γ.(Το ξαναγράφω και θα το ξαναγράφω):  Αλήθεια,ποιος οικονομικά 
        «φωστήρας» σας είχε την φαεινή ιδέα,πρότεινε και βάλατε ΦΠΑ 23%
       ακόμα και στα Γηροκομεία; Στις γιαγιάδες και στα…παππούδια μας
       μωρέ; Σ’ αυτούς που μας …γέννησαν ,που μας μεγάλωσαν μέσα σε
       χίλιες δυο δυσκολίες ,ακόμα και  με το υστέρημά τους;   Ντροπή σας !.

Γράφει ο Μπάμπης  Κ. Μώκος



** Μπουτσινάρια   =    Μπατζάκια παντελονιού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE