AΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΗΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Σύµφωνα µε τις προτεινόµενες διατάξεις για τα υδατοδρόµια , επιτρέπεται η δηµιουργία υδατοδροµίου από το ∆ηµόσιο, από Οργανισµούς Τοπικής Αυτοδ/σης Α΄και Β΄ βαθµού από νοµικά πρόσωπα δηµοσίου ή ιδιωτικού δικαίου και από φυσικά πρόσωπα, εφόσον τηρούνται συγκεκριµένες προϋποθέσεις , ενώ η χρηµατοδότηση της κατασκευής υδατοδροµίου µπορεί να γίνει µπορεί να γίνει και µέσω Σ∆ΙΤ ή στρατηγικών επενδύσεων .
Στα αδειοδοτηµένα υδατοδρόµια θα επιτρέπεται βάσει του νέου Νόµου η πραγµατοποίηση τακτικών και έκτακτων πτήσεων δηµοσίων µεταφορών υδροπλάνων για µεταφορά επιβατών , φορτίων, ταχυδροµείου , καθώς και µια σειρά ειδικών πτήσεων (νοσοκοµειακών ,έρευνας-διάσωσης, πυρόσβεσης, γενικής αεροπορίας ,κ.λ.π.) .Οι πτήσεις θα µπορούν να πραγµατοποιούνται τόσο προς κάθε άλλο αδειοδοτηµένο υδατοδρόµιο , όσο και προς χερσαία αεροδρόµια µε την χρήση αµφίβιων υδροπλάνων. Επίσης θα επιτρέπεται να πραγµατοποιούνται έκτακτες πτήσεις προς υδάτινα πεδία για τα οποία σηµειωτέον δεν απαιτείται αδειοδότηση .
Σύµφωνα µε τις προτεινόµενες διατάξεις για τα υδατοδρόµια , επιτρέπεται η δηµιουργία υδατοδροµίου από το ∆ηµόσιο, από Οργανισµούς Τοπικής Αυτοδ/σης Α΄και Β΄ βαθµού από νοµικά πρόσωπα δηµοσίου ή ιδιωτικού δικαίου και από φυσικά πρόσωπα, εφόσον τηρούνται συγκεκριµένες προϋποθέσεις , ενώ η χρηµατοδότηση της κατασκευής υδατοδροµίου µπορεί να γίνει µπορεί να γίνει και µέσω Σ∆ΙΤ ή στρατηγικών επενδύσεων .
Στα αδειοδοτηµένα υδατοδρόµια θα επιτρέπεται βάσει του νέου Νόµου η πραγµατοποίηση τακτικών και έκτακτων πτήσεων δηµοσίων µεταφορών υδροπλάνων για µεταφορά επιβατών , φορτίων, ταχυδροµείου , καθώς και µια σειρά ειδικών πτήσεων (νοσοκοµειακών ,έρευνας-διάσωσης, πυρόσβεσης, γενικής αεροπορίας ,κ.λ.π.) .Οι πτήσεις θα µπορούν να πραγµατοποιούνται τόσο προς κάθε άλλο αδειοδοτηµένο υδατοδρόµιο , όσο και προς χερσαία αεροδρόµια µε την χρήση αµφίβιων υδροπλάνων. Επίσης θα επιτρέπεται να πραγµατοποιούνται έκτακτες πτήσεις προς υδάτινα πεδία για τα οποία σηµειωτέον δεν απαιτείται αδειοδότηση .
Πρώτο Σενάριο : Ο φορέας που είναι ιδιοκτήτης ή που έχει τη χρήση του χώρου ( ∆ήµος, Λιµενικό ταµείο , ιδιώτης κ.λ.π..) θα είναι κάτοχος της άδειας λειτουργίας του υδατοδροµίου και θα επιβαρυνθεί µε το κόστος αδειοδότησης που ανέρχεται περίπου στο ποσό των 15.000,00 € + κόστος Μ.Π.Ε. +κόστος εξοπλισµού υδατοδροµίου.
∆εύτερο Σενάριο : Οι ενδιαφερόµενες εταιρείες που επιθυµούν να είναι κάτοχοι της άδειας λειτουργίας του υδατοδροµίου αναλαµβάνουν, το κόστος αδειοδότησης και εγκατάστασης έναντι τιµήµατος προς τον παραχωρητή .
Τρίτο Σενάριο : Ο φορέας που είναι ιδιοκτήτης ή που έχει τη χρήση του χώρου (∆ήµος , Λιµενικό Ταµείο, Ιδιώτης κ.λ.π.) και οι ενδιαφερόµενες εταιρείες µπορούν
να δηµιουργήσουν µια κοινοπραξία – εταιρεία από κοινού όπου θα είναι ο κάτοχος
της άδειας λειτουργίας του υδατοδροµίου και ανάλογα µε το ποσοστό συµµετοχής
ανάλογη θα είναι και η επιβάρυνση µε το κόστος αδειοδότησης και εγκατάστασης του
υδατοδροµίου .
Τελικά το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε κατά πλειοψηφία να ακολουθηθεί το 2 σενάριο που προβλέπει:
Την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την έκδοση της άδειας του υδατοδροµίου στην Αµφιλοχία από ενδιαφερόµενες εταιρείες
µε παραχώρηση του χώρου , έναντι ανταλλάγµατος προς τον ∆ήµο .
Το κόστος αδειοδότησης και εγκατάστασης θα το αναλάβει η ανάδοχος εταιρεία και συµφωνηθεί ένα ποσοστό ή ένα µίσθωµα για τον παραχωρητή .
Διαβάστε περισσότερα: www.mpoukanews.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου