links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Ανέκδοτο: Ονειρεύομαι ότι οδηγώ μια νταλίκα. ☺

red_track.jpg – Γιατρέ μου, λέει ο Γιάννης, δεν ξέρω τι να κάνω, εδώ και ένα μήνα βλέπω κάθε νύχτα το ίδιο όνειρο. Μόλις με παίρνει ο ύπνος ονειρεύομαι ότι οδηγώ μια νταλίκα από Αθήνα μέχρι Ορεστιάδα. Ταξιδεύω όλη τη νύχτα! Όταν ξυπνάω το πρωί είμαι πολύ κουρασμένος!

 Του λέει ο γιατρός :

– Θα παίρνεις αυτά τα φάρμακα που σου γράφω, το πρόβλημα σου βέβαια δεν θα λυθεί τελείως. Όμως θα οδηγείς πλέον μόνο μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Θα εμφανίζομαι εγώ στο όνειρο σου και θα οδηγώ τη νταλίκα σου μέχρι την Ορεστιάδα.

Έτσι και έγινε.
Έπειτα από καιρό ο Γιάννης συναντάει ένα φίλο του που είχε ένα παρόμοιο πρόβλημα. Εδώ και ένα μήνα, λέει, βλέπω κάθε νύχτα το ίδιο όνειρο. Μόλις με παίρνει ο ύπνος έρχονται η Μις Ελλάς και η μις Κόσμος. Μέχρι να ικανοποιήσω τη μια μου την πέφτει η άλλη. Όλη τη νύχτα γίνεται αυτή η δουλειά. Ξυπνάω το πρωί και είμαι κομμάτια. Βρίσκομαι στα όρια της ολικής κατάρρευσης.

Στέλνει λοιπόν ο Γιάννης το φίλο του στον ίδιο γιατρό και μετά από δυο εβδομάδες ξανασυναντιούνται.

– Τι έγινε λοιπόν, εντάξει;

– Ε, σχεδόν…

– Δηλαδή;

– Μου έδωσε κάτι φάρμακα και μόλις μου την πέφτουν οι γυναίκες, ύστερα από τον πρώτο γύρο, έρχεται στον ύπνο μου ο γιατρός και τις αναλαμβάνει αυτός.

– «Ωραία οπότε κοιμάσαι!

– «Ναι…το θέμα όμως είναι πως μόλις πάρει τις γυναίκες μου δίνει μια νταλίκα και την πάω κάθε βράδυ Θεσσαλονίκη – Ορεστιάδα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE