links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

«Του Κυρίου….ΔΕΗ…θώμεν!». (Με το πενάκι του Μπάμπη Μώκου.).

Γράφει ο Μπάμπης Κ.Μώκος
«Τα είχαμε ….χύμα,μας ήρθαν και… τσουβαλάτα!». Είναι να κάνεις τον σταυρό σου!. Λογαριασμοί ρεύματος να τους βλέπεις,να σού’ρχεται…ταμπλάς-ντουβρουντζάς,να χάνεις το…φως σου και να ψάχνεις για…υπογλώσσιο!

Κατάσταση  απερίγραπτη,κόστος ανυπόφορο και δεν συγκινείται κανείς. Δεν μπορεί για σπίτι 64 τετραγωνικών με πρόσφατους συνήθεις λογαριασμούς 180 ευρώ συνολικά να σού’ρχεται ο καινούργιος 440 ευρώ,λόγω πρόθετων χρεώσεων (ΑΔΜΗΕ,ΔΕΔΔΗΕ,ΥΚΩ κ.α παρόμοιες).
Εμ’ εκείνο το ΕΤΜΕΑΡ (κόστος φωτοβολταικών,ανανεώσιμων πηγών ενέργειας) γιατί να το πληρώσω εγώ; Πού το βρήκατε…γραμμένο!;
Ετσι αφού…ψαχτείς κι’άφού…σιχτιρίσεις, αρχίζεις να σκέφτεσαι μήπως έφθασε η ώρα να το  γυρίσεις σε τίποτα…«λούξ» και …«γκαζόλαμπες» του παλιού καιρού!

Κύριοι του ενεργειακού,της κυβέρνησης,της ΔΕΗ,προσωπικά δεν δίνω δεκάρα για την όποια ενδεχόμενη αδέξια διαχείρησή σας,για…κάποια ΡΑΕ και τα…τοιαύτα !. Οπως τα …κάνατε να τα…λουστείτε!. Εσείς,όχι εγώ. Γιατί,πάλι εγώ;

Τι διάολο, δεν σας απόμεινε λίγη …τσίπα,δεν αισχύνεσθε που προβάλετε ως δικαιολογία πως οι πρόσθετες χρεώσεις είναι αντισταθμιστικές για την ρευματοδότηση της νησιώτικης Ελλάδας!. Δεν με ενδιαφέρει. Αρκετά, για πολλά σας εχω ήδη πληρώσει. Δεν μπορώ άλλο,δεν αντέχω. Αδυνατώ. Καταλάβατε; Α δ υ ν α τ ώ !!!

Για την ρευματοδότηση των νησιών,βρέστε λύση. Γι’αυτό κυβερνάτε.

Πάψτε να επικοινωνείτε την απόγνωση και την ταλαιπωρία μας. Ολα στην πολιτική έχουν πρόσημο. Μας …λυσσάξατε στους φόρους!. Μας…στραγγίσατε. Φουσκώνετε  σαν …διάνοι και καυχάσθε για πρωτοφανές υπερβολικό πλεόνασμα. Εχετε λεφτά. Δεν έχετε; Πριμοδοτήστε λοιπόν το ηλεκτρικό των νησιών και αφήστε μας ησύχους.

Και τι κάνετε; Αφού μου τα έχετε πάρει όλα,τώρα μου φορτώνετε κι’άλλο  κόστος, δια της πλαγίας, και αύριο θα βγείτε και θα διακηρρύξετε ότι-τάχα μου-κάνετε κοινωνική πολιτική.

Πού; Στην πλάτη μου; Με ποιά επιτέλους λογική καλούμαι εγώ να συμβάλω σε καταφανή οικονομική αδικία και ανισονομία. Δηλαδή σε στρέβλωση επιδοτώντας τον κάτοικο των νησιών,ανεξάρτητα από το εισόδημα του τελευταίου,που εν πολλοίς στατιστικά είναι,εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων,κατά
πολύ μεγαλύτερο του καταναλωτή της ηπειρωτικής Ελλάδας.
Και σε τελευταία ανάλυση,γιατί εγώ και μόνον εγώ,ουσιαστικά καλούμαι να να επιφορτιστώ σαν πολίτης την ευθύνη της μη καλωδιακής διασύνδεσης ρευματοδότησης των νησιών που για χρόνια προκλητικά οι πολιτικοί αμέλησαν; Καιτο πιο απαίσιο και προκλητικό: Βρήκατε την ώρα να… φορτώσετε τον κόσμο με επιπλέον χρεώσεις ακόμα και στον λογαριασμό του ηλεκτρικού.

Δηλαδή ο …παππούς απ’τα’Αγραφα των 267 ευρώ μηνιαίως (Θεός …σχωρέστο το ΕΚΑΣ!) θα πριμοδοτεί δια βίου τη Μύκονο,τη Ρόδο,την Σαντορίνη,επειδή τα κάνατε …μπάχαλο; Πάτε καλά; Τρελλαθήκατε;

Τι στην ευχή; Τι οίστρος υπερεισπράξεων από τους πάντες και τα πάντα σας εχει καταλάβει; Γιατί τώρα; Δεν σας φθάνει που υπερφορολογείτε  κυνικά, ότι ουσιαστικά κυνηγάτε ό,τι …πετάει και ό,τι κολυμπάει; Εδώ ο κόσμος πεινάει και σείς στην…κοσμάρα σας!. Μήπως νομίζετε πως τρεφόμαστε με… μαντζούνια από…υαλοουρονικά και…χαβιάρι;

Οι μετρήσεις κατανάλωσης στα…κουτουρού!. Οι καταμετρητές στη…χάση και στη…φέξη!. Την ώρα που οι μειώσεις έχουν στα πάντα …χτυπήσει κόκκαλο!,που έχουν γίνει ρουτίνα,έρχεστε και μου προσθέτετε κι’άλλα  βάρη και…βάσανα. Ο κόσμος με τους λογαριασμούς τα …έχει παίξει!. Σας έχει αναισθητοποιήσει η βουλιμία της θεσιθηρίας. Η …στραβός  είναι ο γιαλός η στραβά…αρμενίζετε!.

Είμαι σίγουρος για το δεύτερο!.

Ανελέητη μεταφορά βαρών στον φουκαρά,τον…έρημο τον πολίτη. Επί τέλους,δεν καταλαβαίνετε πως δεν έχει άλλα να σας δώσει; Επιβιώνει με ένα λιτό πιάτο φαί και σείς γυρεύετε πιά να του πάρετε και τα …κουταλοπήρουνα;

Βερμπαλισμοί,παραμύθια,πλεονάσματα. Απόγνωση,Κοινωνική λοβοτομή!
Εποχή διαχείρησης αθλιότητας. Τα παραπάνω είναι…αρένα,είναι θάνατος άντί …άρτου. Με τα …αλληλοβαφτίσματα δεν μπορείς να σωθείς…πεθαίνοντας!. Υποπληρωμένος, οφείλεις πλέον να διατυπώσεις απαιτήσεις. Μην πείθεσαι σ’αυτούς που ποντάρουν στην…υπεραξία του φιλότιμου σου.Κάποιοι-οι γνωστοί-θα συνεχίσουν να στο λένε: Δεν βγαίνεις; Δεν ζητάς; Σκάσε και προχώρα!!!.

Θα μείνεις απαθής;

Υ.Γ.1.-
*Μακριά από ταβέρνες, βόλτες,ταξίδια σε συγγενείς τις γιορτές. Ακούσατε τι και πως το είπε ο Πρωθυπουργός για τους εξοδούχους του Πάσχα;

Προσοχή!. Είναι τεκμήριο… καλοπέρασης -ευζωίας!!! Κλειστείτε στο σπίτι σας και αρχίστε το…ψαλτήρι: «Του Κυρίου -ΔΕΗ –θώμεν!.».Κι΄άν δεν έχετε δυνατότητες ψαλτικής, απευθυνθείτε στη χορωδία της ΔΕΗ. Αλλωστε πρόσφατα προσέλαβε και καλλιτεχνικό μουσικό μαέστρο!. Σαν δεν ντρεπόμαστε, λέω εγώ;!!!

Υ.Γ.2.
-Βρήκα και το φιλαράκι μου τον Μήτσο σε κατάσταση αλλόφρονη, Κατακκόκινο με μάγουλα σαν …πιπεριές Φλωρίνης,να μου κραδαίνει τον καινούργιο λογαριασμό ρεύματος του σπιτιού του και να βρίζει. Ψάχνονταν να βρεί κανένα τοπικό συριζίτη βουλευτή να του τα…χώσει. Εστριψε παραπατώντας στη γωνία με το κεφάλι σκυμμένο κι’ακόμα …βρίζει…Πρώτη φορά τον είδα σ’αυτή την κατάσταση ,τόσο εκνευρισμένο τον Μήτσο.
Να πω την αλήθεια,τον φοβήθηκα!!

του Μπάμπη Μώκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE