Παρασκευή, 10 Μαρτίου 2017

Σουτζουκάκια από Ρεβύθια...(σε νηστίσιμη-σαρακοστιανή εκδοχή.)

Σουτζουκάκια από Ρεβύθια
Ημέρες νηστείας, σκέφτεσαι κάτι καλύτερο από σουτζουκάκια Φτιαγμένα από ρεβύθια;
Αν αυτό το διάβαζα πριν μερικά χρόνια θα ήμουν εντελώς αντίθετη με την ιδέα, τα σουτζουκάκια είναι μια από τις αγαπημένες μου συνταγές και πιστεύω οτι την «μαστορεύω» εκπληκτικά, έτσι λένε όσοι έχουν δοκιμάσει αλλά και οι followers του blog αφού αυτή η συνταγή βρίσκεται στην κορυφή.
Φέτος επιτέλους νηστεύω ή απλά απέχω.
Ήδη σας έχω ξεκινήσει τα νηστίσιμα και μαζί θα μαγειρέψουμε για τις #imeresnisteias, έχω πλάνο και τις επόμενες ημέρες αν το ακολουθήσεις, μαζί μου, θα απολαύσεις φανταστικές νηστίσιμες συνταγές που μπορείς να δοκιμάσεις ακόμη και αν δεν νηστεύεις, ποιος ξέρει μπορεί να είσαι vegan, veggie ή απλά να σ΄αρέσει η υγιεινή και ελαφριά διατροφή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες

NEXT PAGE