links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023

4 γρήγορα ανεκδοτάκια!!

  Ο τσιγγούνης

– Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως θέλει να χωρίσουμε, γιατί δεν αντέχει την τσιγκουνιά μου και μου το 'κλεισε στα μούτρα...
– Κι εσύ τι έκανες;
– Όλο το βράδυ της έκανα αναπάντητες...

  Οι νυχτερίδες

Είναι δυο νυχτερίδες και κάθονται κλασικά, ανάποδα σε ένα κλαδί...
Λέει η μια στην άλλη:
- Μήτσο ποια ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής σου:
- Όταν είχα διάρροια...

❸  Η ξανθιά

Μια ξανθιά μπαίνει σε ένα ξενοδοχείο:
– Το όνομα σας παρακαλώ;
– Παπαδοπούλου.
– Το μικρό;
– Στο σπίτι. Κοιμάται.

  Το αφεντικό

– Συγγνώμη αφεντικό. Το αυτοκίνητό μου χάλασε και δεν μπορώ να έρθω στην δουλειά.
– Γιατί δεν παίρνεις το λεωφορείο;
– Δεν έχω λεωφορείο!

Πηγή: www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE