links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Νανά Καραγιάννη: Η πολύχρονη μάχη με την νευρική ανορεξία

zougla.jpgΤην τελευταία της πνοή άφησε την Τρίτη η παρουσιάστρια Νανά Καραγιάννη η οποία εδώ και δέκα  χρόνια έδινε μάχη με την νευρική ανορεξία.
Το γελαστό κορίτσι της τηλεόρασης έγινε γνωστό όταν ήταν στο πλευρό του Δημήτρη Παπανώτα στην εκπομπή «Μύθοι και πραγματικότητα» ενώ στη συνέχεια συμμετείχε και σε άλλες εκπομπές στο πάνελ τους ως σχολιάστρια.

Η Ν. Καραγιάννη σε ηλικία 16 ετών στα πρώτα βήματα της καριέρας της:

Όπως είχε αποκαλύψει η ίδια όταν ήταν μικρή είχε ορισμένα παραπανίσια κιλά γιατί το παραέκανε τρώγοντας συνεχώς παγωτά. Πριν ακόμα κλείσει τα 18 γράφτηκε σε πρακτορείο μοντέλων και είπε ψέματα πως είναι μεγαλύτερη. 

Σε ένα κάστινγκ γνώρισε τον Δημήτρη Παπανώτα που την πήρε στην εκπομπή Μύθοι και Αλήθειες για πέντε χρόνια.
Η τηλεπαρουσιάστρια παντρεύτηκε το 2009 τον Γιάννη Κωτσόπουλο με μάρτυρες τη Χριστίνα Λαμπίρη και τον Θοδωρή Ρακιτζή στο δημαρχείο του Αμαρουσίου.
Η Νανά Καραγιάννη πριν την νευρική ανορεξία
Η Νανά Καραγιάννη πριν την νευρική ανορεξία

Φωτογραφία από τον γάμο της
Φωτογραφία από τον γάμο της


Σ' ένα καφέ στα Μελίσσια την εποχή που δουλεύει πάνελ της Χριστίνας Λαμπίρη, ο Παπανώτας της είπε ότι έχει αδυνατίσει επικίνδυνα και ότι πρέπει οπωσδήποτε να βάλει κιλά. Ότι η εικόνα της είναι η εικόνα μιας άρρωστης γυναίκας και ότι χρειάζεται βοήθεια από ειδικούς. Η Νανά από τότε δεν του ξαναμιλάει ενώ αρχίζει σιγά- σιγά να παραδέχεται πως κάτι με την υγεία της δεν πάει καλά.

Τρία περίπου χρόνια μετά από τη στιγμή που ντύθηκε νύφη ο γάμος της διαλύεται με την ίδια να το ανακοινώνει μέσω ανάρτησής της στον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook γράφοντας:

 «Από σήμερα είμαι επισήμως διαζευγμένη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη δικηγόρο μου και στην αφεντιά μου, που για μία φορά -συλλεκτική θαρρώ- πήρα μια σοφή πρωτοβουλία! Ας ξεκινήσουν οι εορτασμοί». 

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Kiss FM αναφέρεται στη μάχη που δίνει και τονίζει πως προσπαθεί να γίνει καλά. Η κατάστασή της, όμως επιβαρύνεται και έτσι κάποια στιγμή όταν έχει χάσει έντονα της δυνάμεις της νοσηλεύεται στην εντατική.



Η πρώτη συνέντευξη μετά την εντατική όπου και νοσηλεύτηκε:


Η Νανά Καραγιάννη μίλησε πρώτη φορά για τις δύσκολες μέρες τις οποίες πέρασε στην Εντατική στο περιοδικό Down Town.

Τόνισε πως ήταν σοκαρισμένη με αυτό που πέρασε στην Εντατική και εξήγησε:

«Ένιωθα πιο κουρασμένη απ’ ότι συνήθως, αλλά νόμιζα ότι ήταν εξαιτίας του καύσωνα. Είχα έντονους πόνους στους μυς και έλεγα «θα πιάστηκα από το κομπιούτερ». Δίψαγα τρομερά και σκεφτόμουν «μάλλον έχω σάκχαρο». Έκανα τακτικά εξετάσεις αίματος. Που να φανταστώ όμως ότι κουράστηκαν τα νεφρά μου… Κατέληξα στα καλά καθούμενα στην Εντατική».

Όντας εντελώς ανήμπορη να σταθεί στα πόδια της, η Νανά ανέφερε πως όταν επανήλθε από το κώμα ήταν ένα φρικιό, μη μπορώντας να επικοινωνήσει με τους γύρω της και να σηκωθεί από το κρεβάτι.
«Με τάιζαν και με έκαναν μπάνιο οι δικοί μου, ήμουν εντελώς ανήμπορη. Θυμάμαι όταν άνοιξα πρώτη φορά τα μάτια μου είδα απέναντι μου τη μητέρα και τον αδελφό μου και άρχισα να κλαίω με λυγμούς. Ήμουν σίγουρη ότι θα πεθάνω» δήλωσε.
Η Νανά Καραγιάννη φανερά αδυνατισμένη
Η Νανά Καραγιάννη φανερά αδυνατισμένη

«Ποτέ δεν πίστεψα ότι υπάρχει περίπτωση να πεθάνω από τη νευρική ανορεξία. Το ίδιο αναίσθητη έμπαινα, το ίδιο αναίσθητη έβγαινα από τα νοσοκομεία. Μπορεί να μου έλεγαν οι γιατροί «πεθαίνεις» και εγώ να έκανα χαβαλέ» είχε πει στη συνέντευξή της.

Το νήμα της ζωής της όμως κόπηκε στις 27 Ιουλίου όταν βρέθηκε από συγγενικό της πρόσωπο νεκρή στο διαμέρισμά της στο κέντρο της Αθήνας.

www.zougla.gr
zougla.jpg


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE