links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

Χωρίς ρεύμα εν έτει 2016 σπίτι στην Αμφιλοχία


Τη βοήθεια της δημοτικής αρχής ζητά ένας δημότης Αμφιλοχίας προκειμένου εν έτει 2016 να αποκτήσει ρεύμα στο σπίτι που διαμένει με τη σύζυγό του στην περιοχή Μαλαισιάδας μετά τη συνταξιοδότησή του.
Πιο συγκεκριμένα στην αίτησή του αναφέρει τα εξής:  
«Από το 2008 έχω φτιάξει ένα κτήμα στην τοποθεσία Άνω Κάμπος πλησίον της μάντρας του κ. Τσεκούρα Βασίλειου, μέσα στο κτήμα έχω κατασκευάσει ένα κτίσμα 70 τ.μ. το οποίο έχω για αποθήκη. Για μεγάλα χρονικά διαστήματα διαμένω με τη σύζυγό μου. Είμαστε και οι δύο συνταξιούχοι και έχουμε αποφασίσει να επιστρέψουμε στο χωριό. 
Κατά τη διαμονή μας όμως συναντάμε δυσκολίες και προβλήματα εξαιτίας της έλλειψης ηλεκτρικού ρεύματος. Σε μια εποχή που χρόνια πριν οι αγροικίες, οι αποθήκες που βρίσκονται πριν ή μετά το δικό μας κτίσμα έχουν ρεύμα με τη συμβολή του δήμου.
Έχουμε απευθυνθεί στη ΔΕΗ η οποία έχει κάνει τη μελέτη για την επέκταση του δικτύου είναι στη θέληση του δήμου η επέκταση του δικτύου, διαφορετικά θα πρέπει να επιβαρυνθώ το οικονομικό κόστος το οποίο ανέρχεται στις 7.000 €, το οποίο αδυνατώ να καταβάλλω.
Στο παρελθόν απευθύνθηκα στον πρώην δήμο Ινάχου αλλά και στο δήμο Αμφιλοχίας, χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα παρά το γεγονός ότι αποσπούσα από τους αρμόδιους συμπάθεια για το πρόβλημά μου.
Σήμερα με την επιστολή μου αυτή απευθύνομαι στο σύνολο του δημοτικού συμβουλίου, αναφέρω για άλλη μια φορά το πρόβλημά μου ελπίζοντας ότι θα υπάρξει το ανάλογο ενδιαφέρον από το δημοτικό συμβούλιο και θα αντιμετωπίσετε θετικά το αίτημά μου. Ζητώ να επεκταθεί το ηλεκτρικό δίκτυο πλησίον ώστε να μπορέσω να συνδεθώ με το δίκτυο του ρεύματος.
Κυρίες και κύριοι σύμβουλοι, δεν είναι δυνατόν ο δήμος ως δημόσιος φορέας άσκησης κοινωνικής πολιτικής και πρόνοιας αλλά και η ΔΕΗ ως επιχείρηση κοινής ωφέλειας να μην συνδράμουν να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα αυτό το οποίο έχει κοινωνικές προεκτάσεις. Θα ήθελα ακόμη να προσθέσω ότι οικονομικά δεν έχω τη δυνατότητα να επιβαρυνθώ το κόστος σύνδεσης που ζητά η ΔΕΗ. Τέλος θα ήθελα να επισημάνω ότι διαμένουμε δύο υπερήλικες με προβλήματα υγείας και επιβαρημένο ιατρικό ιστορικό».
Η συγκεκριμένη επιστολή στάλθηκε και στο Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας, στους βουλευτές Αιτωλοακαρνανίας και στη ΔΕΗ, προκειμένου να βρεθει μια λύση στο πρόβλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE