links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2023

Ανέκδοτα!!!


Μπαίνει ένας με πιστόλι στην καφετέρια της γειτονιάς του φωνάζοντας :
– Ποιος από εσάς πήγε με την γυναίκα μου ρε τσογλάνια;
Και πετάγεται ένας και του λέει :
– Δεν θα σου φτάσουν οι σφαίρες ρε μεγάλε!!! 

– Μωρό μου θέλω να σου κάνω σεξ.
– Αχ αγάπη μου θα ήθελα να είσαι πιο ρομαντικός!
– Σου αρέσουν τα αστέρια;
– Αχ ναι, πολύ!
– Ξέρω ένα ξενοδοχείο που έχει πέντε!
 
 
– Αγάπη μου μου έχω ένα πρόβλημα.
– Μωρό μου μην λες «έχω», να λες «έχουμε» γιατί τα προβλήματά σου είναι  και δικά μου προβλήματα.
– Εντάξει. Η γραμματέας μας θα γεννήσει το παιδί μας! 


– Το άκουσες; Βγήκε καινούργιο προφυλακτικό!
– Σοβαρά; Και τι κάνει;
– Όταν σπάσει, μιλάει!
– Αλήθεια; Και τι σου λέει;
– Να σας ζήσει!
 
 
Είναι δύο γειτόνισσες και τα λένε.
– Βλέπω τον άντρα μου να έρχεται με ένα μεγάλο μπουκέτο με λουλούδια πράγμα που σημαίνει ότι όλο το βράδυ θα είμαι ξαπλωμένη με τα πόδια ανοικτά. λέει η μία.
– Γιατί καλέ; της λέει η δεύτερη, δεν έχετε βάζα στο σπίτι σας;
 
 
Κάθεται ένα ζευγάρι και κοιτάζει βράδυ τα αστέρια. 
 Λέει το αγόρι στην κοπέλα :
– Eνα αστέρι πέφτει! Κάνε μια ευχή!


– Εύχομαι να με παντρευτείς!
– Μπα άστο καλύτερα, αεροπλάνο ήτανε…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE