links

ΚΑΙΡΟΣ

ΚΕΡΑΜΙΔΙ ΒΑΛΤΟΥ Καιρός

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Η ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ''ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ''


Καμιά φορά οι εικόνες λένε πιο πολλά από τα λόγια. Ας δούμε λοιπόν εικόνες από τον χθεσινό ημιτελικό κυπέλλου ΠΑΟΚ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ στην Τούμπα που κάνουν τον κόσμο να σιχαθεί το ποδόσφαιρο.
Ανεξαρτήτως χρώματος η σήματος  ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ σε ποδοσφαιριστές, δημοσιογράφους και παράγοντες που μερικοί απ αυτούς το παίζουν εξυγειαντες του Ελληνικού ποδοσφαίρου..



Ο μόνος αξιοπρεπής ήταν ο προπονητής του Ολυμπιακού κύριος Μίτσελ (είναι Ισπανός μάλλον γι αυτό) ο οποίος μη αντέχοντας τα αίσχη που έβλεπε να γίνονται στο γήπεδο, αποχώρησε για τα αποδυτήρια πριν την λήξη του αγώνα.
Και στην μεικτή ζώνη έκανε και τις παρακάτω δηλώσεις:

 

«Είναι γελοίο να μιλάμε για ένα ποδοσφαιρικό παιχνίδι. Αυτό που είδα σήμερα δεν το έχω ξαναδεί στην ζωή μου.
Αφού είχαν περάσει 80 λεπτά από την ώρα έναρξης του παιχνιδιού, όλα αυτά που βλέπαμε δεν είχαν καμία σχέση με πολιτισμό, δεν είχαν καμία σχέση με ποδοσφαιρικό πολιτισμό. Είναι πράγματα που δεν τα έχω ξαναδεί, δεν μπορώ να τα διανοηθώ.
Καταλαβαίνω απολύτως τον διαιτητή, γιατί και εγώ είχα ακριβώς την ίδια επιθυμία να τελειώσει το παιχνίδι. Κυρίως γιατί εκτός από προπονητής του ποδοσφαίρου είμαι άνθρωπος και όπως όλοι οι άνθρωποι δεν θέλω να μου συμβεί κάτι κακό. Και αυτό το λέω γιατί αν είχαμε βάλει κάποιο γκολ ή είχαμε προκριθεί, μπορεί να είχαν συμβεί πολύ άσχημα πράγματα.
Ακόμα και αν χάσαμε το παιχνίδι, μας συνέβησαν πολλά άσχημα πράγματα. Πράγματα που δεν έχω ξαναδεί στην ζωή μου.
Κατά την διάρκεια της εβδομάδας, ποδοσφαιριστές χρησιμοποιούσαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μας βρίζουν.
Και αυτό που είδα σήμερα δεν μπορούμε να πούμε με τίποτα, ότι αξίζει σαν εικόνα στην Ελλάδα. Αυτό που είδαμε, ήταν μία πάρα πολύ κακή εικόνα της Ελλάδος, γιατί έχει πολύ διαφορετικά πράγματα, πολύ καλύτερα πράγματα να δείξει.
Αυτό σας το λέει ένας άνθρωπος που συνεχώς μιλάει για την πάρα πολύ καλή ελληνική φιλοξενία και συμπεριφορά σε μένα και την οικογένειά μου. Πάντα μιλάω για την φιλοξενία και το πόσο καλοί είναι οι Έλληνες, αλλά αυτό που είδα σήμερα δεν μπορώ να το πιστέψω.
Είναι η πρώτη φορά που χάνω ένα ματς ποδοσφαίρου και το προτιμούσα γιατί πάνω από όλα δεν ήθελα να συμβεί κάτι κακό στους παίκτες μου. Πάνω απ όλα με ένοιαζε η σωματική υγεία των παικτών μου, η δικιά μου και της αποστολής».  Oι δηλωσεις ειναι απο την σελιδα του Ολυμπιακου

 

http://www.onsports.gr/media/k2/items/cache/0eaec24bb3f27b66448ecfe66c35e68a_XL.jpg 

ΕΜΕΤΟΣ!
 SportDay 

Φως των Σπορ 

Γαύρος
Πρωταθλητής 
Metrosport
Σπορ του Βορρά 























photos by IN Action Images

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

NEXT PAGE